Sportsvagnen Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 ta turen med martin nordover da :) ikke no gatebil fan du heller nei Rudskogen er flata vegen bortover det for min del...;) Bare komma seg over fjorden. Gatebil skulle heller het' ølbil spør du meg..bare kø og fyllelukt..STRESS! Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Mhm, men mye heftig kjøring på Gatebil da... Uten 500hk under panseret i 240'n der blir man mobbet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 håper alf holder ord nå da,hadde vært fett med ren effekt på skauen og ikke bare fønere.... ølbil hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Hanj gjør det!! Da jeg ringte han i dag hørte jeg på han at han var veldig stresset, men han hadde 1 minutt til meg. Førstkomende helg er det NM-div og alle vil ha motorene sine ferdige da! Etter helga er det litt roligere så da skulle jeg ringe opp igjen på tirsdag :D Regner med at motoren er ferdig i hvertfall en uke før TPC treffet :D Han lovet at bilen kunne kjøres på banen da ! Kombinerer nok den turen med en bremsing hos alf tidligere på dagen, i rulla! Ta siste finjustering etter litt gatekjøring. Gleder meg til treffet. Har to sett hjul jeg skal kjøre opp, ett for idealtid og ett for sladding. Idealtidsett: 235/40-18 Michelin Pilot Sport! Sladde dekk: 225/45-17 Continental foran og 215/45-17 nye Falken piggfrie dekk bak!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 konge anders :D kan ejg sitter på en runde eller fem? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Du kommer å ja!:D Modig..blir kjernegutta da, hehe. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Er mulighet for å sitte på ja! Bare å komme bort å slå av en prat det :d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Den er fin anders :) skal skaffe cam jeg ;) så kan vi legge ut.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Good den! :D Tok ned bærebruene foran i stad! Huff for noen foringer, de bakre var bra - men sett i forhold til stivhet var det latterlig! Dreier meg nye i nylon i løpet av kort tid!! Bilder: Bærebruene skal bli som nye etter sliping og nye foringer... Sprengt foring :P Her er bildet av momentstagene som er kortet inn 12mm... Foringsskåler klare for brenning og deretter nye nylonforinger. Eksosanlegget.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 peeent anders.. de foringen så litt slitne ut ;) skal jeg ta med GPS også eller? for å få no hastighet osv :P Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Ta med GPS ja :D Og har et gromt cam-feste på dashen så du slipper å holde kameraet ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 høres EVIG bra ut ;) GPS er da med ;) skal se åssen cam det er som blir med.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Good den :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Dreide meg nye foringer i stad... Litt mer i orden enn de originale! Veien kommer inn i bilen, men hva gjør nå det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Komfort er oppskrytt... ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg