Per-Henrik Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 vil du ha flere? jeg vill i alle fall ha flere Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 har flere flash green lakkerte volvoer men det er 940 etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Fin farge ja! Vurderes ved skade :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Kanksje jeg skal løsne et par hjulbolter hos deg da, jeg vil se bilen din i den farga. hehe ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Vil ikke skade den med vilje gitt... Men er det en eller annen luring som kjører på meg (som jeg ikke vil skal skje så klart) bytter jeg farge og bygger om bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Planer fremover i tid... - S60R bremser foran og bak - Hydralisk brekk - Coilovers foran og bak - Alu dørpaneler - Fjerning av unødig stål i dørene samt vindusheisene bak - EVO topp - Data sprut/tenning - Flashgreen??? - Glassfiber karosseri......... ++ - Bur - Carbon/glassfiber bøttestoler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Steike... Trodde du bare skulle ha en standar/strøken 2førr med litt fraspark, jeg... Det var mine planer også, men plutselig kjøpte man inn bur på ren impuls å greier så... Vær flink med å legge ut bilder om noe skjer eller blir kjøpt inn da! Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 gleder meg :) rett og slett bare GLEDER MEG :D hva blir neste effekt steg da anders? 350? 400 N\A ? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Dette skjer over lang tid, men om to år børe dette være en REN bane/utstillingsbil med HEFTIG finish alle steder! Til neste år snakker vi vel om en effekt på 320++ hk tenker jeg! N/A! Tar bilder når det skjer no :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 da får du si i fra om du skal selge 531 toppen da ;) så kan vi muligens diskutere litt pris ;) gleder meg til bilder og info :) men først årets motor fra mr Engh :) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Stemmer :D Skal si i fra jeg. Først motor ja! Bilen er vel kjørbar om tre uker tenker jeg.. Motor kommer om to uker hvis det går etter planen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Kan vel tukte ut mer enn 320 hk. med datasprut?:P hehe Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 :jackinbox Så det er hele 3 uker til vi får se bilder/info om motorbygget?Veit ikke om kan vente så lenge:coplight hehe Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 340 da :D Bedre å tro man får mindre enn man får så slipper man å bli skuffa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg