EMI Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 jeg har blitt fortalt at hvis jeg drar til svinesund å kjøper stereo til bilen vil jeg kunne spare penger. noen som har erfaringer med å kjøpe stereo i sverige?? er det mye billigere?? i så fall, hva bør jeg kjøpe for ca. 10 000kr? må ha komplett anlegg med spiller og alt. takker for alle svar. mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by EMI jeg har blitt fortalt at hvis jeg drar til svinesund å kjøper stereo til bilen vil jeg kunne spare penger. noen som har erfaringer med å kjøpe stereo i sverige?? er det mye billigere?? i så fall, hva bør jeg kjøpe for ca. 10 000kr? må ha komplett anlegg med spiller og alt. takker for alle svar. mvh. Det er tvilsomt at det er billigere i sverige nå, hvertfall med de prisene noen av oss her på forumet opererer med.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Jeg har handla litt(mye) i Norge, og litt i Sverige, er minimalt å spare på det,hvis det er noe i det hele tatt, siste spiller`n jeg kjøpte der røk etter 1uke, måtte dra tilbake for å levere den, og komme tilbake å hente den 2 uker etter det igjen..Meget upraktisk selv om det er ca 2timer til grensa.. Så hadde det vært jeg som skulle handla for 10,000,- så hadde jeg handla i Norge, og prute litt :P , går somregel.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeeJayX Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Har handla alt mitt stereo i bilen hos http://www.brl.se som ligger på Svinesund.. Snakk med Kim dere nede så setter han sammen en fin pakke for deg for 10.000 kroner.. Tror du blir sittende igjen med mer lyd der nede for pengene en her hjemme men klart man kan komme over gode tilbud her oxo.. Let litt rundt så finner du nok frem til de beste løsningene... Kjøpte komplett MB quart og RF anlegg der nede til ca 15.000,- SEK. er jo ca 92,- norske for en svensk hundrings så litt sparer du nok uansett.. Siter If i want to drive a Mercedes, I call a Taxi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ridivan Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 det som er forferdelig vanvittig er at en sikringsholder for 50mm kabler koster jo faen meg 550 spenn for den i forhold til halv pris i norske butikker... på Brl ihvertfall syns å huske at strømkablene koster mere også enn på torshov også! man blir ofte lurt av slike FØR 10000 kr nå 7888 kr også kommer hjem i norge og finner ut av flere andre butikker selger samma vare til samme pris og det uten at det er på tilbud! har funnet ut at det ikke alltid er billig å handle i sverige med mindre man får en godt tilbud man kan sjekke opp i forhold til norske priser. men det hjelper at valutaen er på vår side da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Hei! Etter min mening er det greiere å handle fra forh. her i Norge. Mye pga. Reklamasjon o.l. og hvis man trenger hjelp til mont. eller justering o.l. er det letter å få hjelp. I noen tilfeller som jeg har hørt om har folk måtte betale masse penger for å få hjelp med anlegget pga. det er kjøpt i Sverige og det hadde de spart med å kjøpe anlegget hos den forhandelen. Da hjelper det ikke at man sparer hundre eller tusen vis av kroner........ Mvh Odd V.Slette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 ØL, SPRIT, MAT ------> sverige ELEKTRONIKK -----> Norge Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg