endorfun Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Noen som har noe info om de 2 bilene som racer i introen? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 de er riskokere og IKKE raskere en motorsykkeln hvertfall!! hehe :D:D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Passe flaut å ha med bilen sin i en film som er stemmt ned til plass 61 på bunn av alle verdens filmen! (imdb.com) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 filmen er forsåvidt grei den, men kunne kalt den f'n'f 3 - the bikes has arrived eller noe. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 det er vel en mitsu eclipse fra 98 eller nyere og en acura rsx. Har ingen info om akkurat de to bilene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Sitat Originally posted by KinG^KaoZ Passe flaut å ha med bilen sin i en film som er stemmt ned til plass 61 på bunn av alle verdens filmen! (imdb.com) Skjønner ikke det jeg, synes den var helt okai å se på jeg. Men jeg likte ikke slutten da, usannsynelig tull det der med motorsykler som kjører i 500km eller hva det er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Nei fy fan torque er en dritt film synes nå jeg og slutten var så dåååårlig at å puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Kan vel umulig være dårligere enn BIKER BOYZ vel....?? Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Sitat Originally posted by vagen Kan vel umulig være dårligere enn BIKER BOYZ vel....?? Synes den var en hel del bedre enn biker boys.. men likevel.. Synes slutten var en hel del for mye. Uansett morro film å se på .. men handlingen var sånn hipp som happ. Den sølvgråe sykkelen på slutten er faktisk ekte.. bygd rundt en helikopter turbin. Lyden er akkurat i virkeligheten som på filmen. :) Er info om den på dvd filmen. Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Sitat Originally posted by Stephan Synes den var en hel del bedre enn biker boys.. men likevel.. Synes slutten var en hel del for mye. Uansett morro film å se på .. men handlingen var sånn hipp som happ. Den sølvgråe sykkelen på slutten er faktisk ekte.. bygd rundt en helikopter turbin. Lyden er akkurat i virkeligheten som på filmen. :) Er info om den på dvd filmen. Greit nok at den er ekte, men du sitter ikke oppreist på en chopper sykkel uten vindskjerm i 500km/t :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 FWD møkkabiler med amcar v8 lyd? Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Sitat Originally posted by 1987transam/69z-28 de er riskokere og IKKE raskere en motorsykkeln hvertfall!! hehe :D:D Hvor lenge skal folk holde på med den møkkakastingen:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 synes bilene var ganske sweete jeg :) om filmen var bra kan diskuteres, men underholdene var den! og alt annet enn realistisk! og k9w, bilen(e?) var faktisk 4wd ;) takk for info westside! tippet eclipse på den ene, men var ikke sikker. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Sitat Originally posted by Mr Deej Greit nok at den er ekte, men du sitter ikke oppreist på en chopper sykkel uten vindskjerm i 500km/t :rolleyes: Nei.. likte ikke den sekvensen i det hele tatt jeg heller... men underholdende film .. det var det:D Vært helt forjævi å lage en slik film 100% realistisk da.. boooring;):D Men den 500kmt sekvensen hadde jeg kunne klart meg godt uten! Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 og så lærte jeg at jeg ikke trenger bruke hjelm når jeg kjører sykkel. går tydeligvis helt fint å bli sprengt av en sykkel i 300km/t og lande "under" en buss. så ikke ut som det gjorde vondt en gang :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg