knut HJ61 Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Hei. Dusør på kr. 5.000,- utloves til den som gir opplysninger som fører til at bilen blir funnet. Min kjære toyota landcruiser stasjonsvogn turbo fra 1988 med regnr: PC 26271 forsvant fra Fagerheimgata i Oslo sent fredag kveld 17. september. Farge: champagne- metallic. Kjennetegn: sota vinduer på siden og bak, firkantede doble frontlys, på taket er den en fastmontert takgrind i blank metall. Husk at bilskiltene kan være byttet. Bilen kan være over hele sør/øst Norge. Dette er en sjelden bil. Sannsynligvis den eneste i sitt slag i Norge med den fargen. Hvis dere ser den, ring politiet på 02800 eller eier på 90 97 14 09 Hilsen Knut Aas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Trykk på IMG-knappen når du poster og legg inn url til bildet. Det må ligge på nett. Trist med bilen din, håper du får den igjen.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut HJ61 Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Takk for tips om bruk av IMG knapp for bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut HJ61 Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Store mistanker om at bilen vil bli smuglet til afrikanske land. Bilen kan bli plassert i container i lastebåt i havn i Oslo eller havner i Sverige eller Danmark. Trenger tips av dere om folk som driver med eksport av biler til Afrika/Asia. Jeg trenger å snakke med slike eksportører. Gjerne også hvis dere har kjennskap til havnemiljøer i Norden og dermed har informasjon om bileksport. send meg epost: knutaas@mobilpost.no eller tlf: 90 97 14 09 NB! Dusør kr. 5.000,- for informasjon som leder til at biler blir funnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 hmm...GAAAAAANSKE sikker på at den bilen stod i gata bak slottet...uranienborg gata (?)...huska ikke skiltnr da jeg kjørte forbi der for en time siden..men den ligna..stod litt merkelig plassert...litt oppå fortauet..hmm.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut HJ61 Skrevet September 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Hei. Kjempebra med tips! Har du wicky124 mulighet å kontakte meg på telefon? Kan tyde på at bilen brukes til "brekk" om natten i Oslo. Den har stort bagasjerom og er meget kvikk til størrelsen å være... Hold utkikk og ring meg når som helst på 90 97 14 09 eller send sms hvis du syns det er vanskelig å ringe midt på natten. Husk dusør: kr. 5000,- betales kontant. Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 joda..om jeg ser den igjen skal jeg ringe deg... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut HJ61 Skrevet September 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Det er bare det at jeg ville gjerne visst nøyaktig (gate og nr) hvor du så den. Dette kan være til god hjelp til videre ettersøkning. Kanskje foregikk det er husinnbrudd i nabolaget? All informasjon kan hjelpe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driver Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Det er jo ikke mange slike igjen på veiene, og det er vel ikke lett å få tak i deler til dem lengre heller? Sjekk med biltilsynet hvor mange det er igjen og hvor de befinner seg, kan jo hende noen har trengt deler. Bare en tanke som slo meg liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Sinnsykt kjipt dette her Knut.. Jeg holder øyne og ører åpne her borte. Sier fra om jeg ser noe til den. Lykke til med letingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut HJ61 Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Takk for at du holder utkikk etter bilen! Men absolutt INGEN innen Landcruiser og offroad miljøet i Norge har sett bilen de siste to ukene. Dette er ganske rart siden den er sjelden og designet burde være greit å legge merke til. Kan bilen være bortgjemt i en eller annen garasje for slakting? Eller er den tatt ut av Norge? Hva tror dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Fikk du sjekket med eksportplasser? Ikke noe hell med den bak slottet heller? For meg høres det ihvertfall mest sannsynlig ut med bortgjemming og "gjenbruk" av deler.. Sjekket hvor mange andre som har lik bil, og kanskje snakket med dem også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=565620 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydin Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Jeg så en sånn bil på E6 ved Halden kl 15 i går (onsdag). Den hadde danske skilter. Vet ikke om det er denne, er ikke sikker på om fargen var lik. Med den hadde iallefall slike lykter. Den kjørte nordover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut HJ61 Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Takk for tips. En lignende bil er sett på E6 mellom Sarpsborg og Halden for et par dager siden. Farge og front ligner meget på min bil. Hold øyne oppe i grensetraktene i Østfold!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg