wabby Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Jeg har en stv 35i Arriva, husker jeg sikkla på bilen din tidligere. Skulle gjerne ha bytta pga diesel, men trur dama hadde vridd hue av meg. Er mange rånere som har kjøpt billig billig CL bensin utgaver av passat sedan i risørområdet. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Du får godsnakke med fruen da vet du ;) Billig bil dette å kjøre.... Kjører aldri under 850 km pr tank... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 vet, men så må jeg tenke på hva jeg mister. romslighet elektriske vinduer sentrallås Thermotromnic varmeapparat servo (eller det har du kanskje). Ikke minst så må anlegget ut, så plutselig sitter jeg uten effektanlegg. :( Syns vi heller bare skal bytte maskin jeg :p Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Høhø... Alle må beregne litt tap ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Til salgs..... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 hvorfor vil du selge bilen då?? er ikke den fin?? men så lenge du holder deg til Volkswagen er d ok for meg :P men vis ikke :ex_machin Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Han vil ha en bil som min :) hi hi Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 wabby: Kjøpte meg en sånn i dag... :) 90 modell Passat stv 2.0i..... :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Grattis ;) Sleng ut litt bilder =) Skal prøve å vaske bilen min og ta noen nye bilder sålenge sommerdekka er på. Skal også prøve å ta et opptak av lyden. Den brummer veldig pent =) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg