Cheron Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Har nu kjøpt meg en rimelig strøken VW Passat 1.9tdk sedan. Er en pensjonistkjørt sak fra Kongsberg, rulla 149308 km, og dette stemmer bra i følge data'n til Møller. :) Var inne på service der 12.08.04. Da ble reg.reima bytta og masse andre greier. Eu godkjent juni 2004. El. soltak på den er det og. Skal legge inn noen bilder så fort jeg får henta bilen på onsdag :) Men, har allerede lagt noen planer for den: senkes, sette på 16 toms felgene mine, hvite blinklys og sideblinklys. Sota baklykter. Fjerne den derre vindaviseren til soltaket (fysj). Kanskje jeg bytter den bakre potta til en dobbel sak. Det får vi se på. I tillegg har jeg litt lyst på disse doble runde lyktene som mange passater ruller rundt med.. Og spoiler på bagasjelokket bør jeg vel også skaffe meg etterhvert.. Kanskje ny front, dvs grill med netting... :) Noen som har deler så må dere spørre om jeg trenger! Bilde av vindunderet kommer på onsdag.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by Cheron smoooth akuratt som min når jeg kjøpte den (uten om takluka og fargen selvsagt.. hehe) blir det ny grill da,16" og senkesett? du kan jo skru av bakfangern røske av tilhenger feste og lakke fangerne, det har e gjort på min ble finere syns jeg. mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 16 tommerene kommer på i dag regner jeg med... Selv om det blir en kort sesong! :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by Cheron 16 tommerene kommer på i dag regner jeg med... Selv om det blir en kort sesong! :) sleng ut noen bilder da med sulene :) vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Så har jeg fikset litt mer på bilen i dag. Har montert 16 toms felger, demontert kilometertelleren som stod i navet. I tillegg har vi juster diesel og turbotrykket. Montert en kran som jeg kan justere trykket med. Og kjerra MÅ senkes! Minst 60-40... Legger ved nye bilder! :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Hvor mye ga du for den ? Driver å forhandler om en 92 mod passat TDi selv fortiden... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Visste ikke det kom TDI i 92..... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Originally posted by Cheron I tillegg har vi justert diesel og turbotrykket. Montert en kran som jeg kan justere trykket med. Hvor mye har du beregnet å hente her, sånn ca.? Kanskje dumt spørsmål, men hva mener du med kran? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Aner ikke hvor mye jeg henter. men turboen lader nå 1.1 bar. krana, om du ser på bildene lengere oppe på siden, så ser du at jeg har montert en sånn duppeditt som jeg justerer trykket med. En kran som det heter. Kan skru opp og ned. Lurer på selv hva det heter.. :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Originally posted by Cheron Aner ikke hvor mye jeg henter. men turboen lader nå 1.1 bar. krana, om du ser på bildene lengere oppe på siden, så ser du at jeg har montert en sånn duppeditt som jeg justerer trykket med. En kran som det heter. Kan skru opp og ned. Lurer på selv hva det heter.. :) Ok, smart! Skulle hatt denne i kupeèn, stille opp ved behov;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 hehe :) ja kanskje det.. :P Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Hjalp jo bare noe sinnsykt med lettisane da L.E. Nå må du komme deg på lokallagstreff....dvs...hvertfall til våren!!! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by Cheron Pruta den ned til 27 000.... Visste ikke det kom TDI i 92..... Noe rust, spesielle mangler, hvor langt har den gått ? Den jeg har på handa vil han ha 27.000 for, den har gått ca 240.000 og har noe lakkrust på bagasjerommet... Edit: Hvordan er det med pop-off og Tdi, er vel samme ulla det og vel ? Hvordan er mulighetene for å chip'e disse modellene her ? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Null rust, ingen mangler, eu godkjent til 2006 i juli, siste service på bilen i august, alle servicer fulgt på Møller, kilometer stand var 149 000 da jeg kjøpte den... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg