Zetec Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Noen av dere som skal dit? Er jo Fastlane Carshow også da :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 skal på emma finalen ja... Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Skal selvfølgelig dit. Blir jo hovedsaklig på EMMA finalen, da jeg skal ha stand der, men har et karer jeg vil følge på DBdrag finalen og. Moro blir det!! mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by Mr. SQ Skal selvfølgelig dit. Blir jo hovedsaklig på EMMA finalen, da jeg skal ha stand der, men har et karer jeg vil følge på DBdrag finalen og. Moro blir det!! mvh Kanskje du endelig kan få vist meg noe av det du selger da? Kanskje noe demonstrasjoner også da, hvis det er noen SS biler med der.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Originally posted by Zetec Kanskje du endelig kan få vist meg noe av det du selger da? Kanskje noe demonstrasjoner også da, hvis det er noen SS biler med der.. Vi kommer sannsynligvis til å ha 2 biler på stand. Er selvfølgelig bare å komme bort å slå av en prat. Hadde bare vært trivelig det. Det gjelder alle som har lyst. Forhåpentligvis får vi vist et helt nytt merke i Norge og på finalen. Kan være et par biler blir med som gjester i konkurransen, men vårt år blir 2005. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg