SiMmER Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Noen som vet hvor jeg finner senkesett til denne bilen?? Helst i norge og billig.. Har en kompis som er ute etter dette... evt noen som skal selge? ta kontakt Siter Mercedes 190E 2,3 16v venter på meg i drammen.. x nissan stanza 1.8gls x saab 900 dobbel forgasser!!!! x VW polo coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Jamex jager fjærer. 30 mm senking. men de siger litt ved bruk, så de ender på 40. Kjøp dempere til gt twin cam. den har KYB originalt. Disse kan fåes med kortere vandring. en kompis av meg hadde dette. Det satt noe helt meningsløst godt:D Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg