stigare Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 B16A2 motor i din, og du hadde hatt billen mye lengre. hellothere hehe.. du skal ikke se helt bortifra det nei. Men man får se, ikke sikkert jeg klarer å selge den enda uansett. :) Fin bil økonomisk også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Prøvde å sende en PM til deg ista, men du hadde full innboks så jeg prøver meg her..:) Så over tråden din, der hadde du installert DVD spiller og skjerm? Tør jeg om hvilke merke dette er? Pyle? Kosta mye? Hvordan er menyoppsettet på den? Skriv noe her om du har no anbefalinger? :) Takk på forhånd! Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 har du noen tanker om hva du kan tenke deg for din lille japse? Leter etter en ferdig styla civic helst uten for mye motor(billigere :) ) og din virka ikke så gærn.. Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MachOne Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Ser det står i "signaturen" din at den vurderes solgt. Til hvilken pris? Siter http://www.jdmperformance.no - norges billigeste tuning shop! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg