Golf4 Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Dette trenger jeg: - Dynamo - Batteri - Kondensator\r - Kabler Ute etter erfaringer på dette.Gjerne merker +gjerne priser. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Hva skal dette gi strøm til? Du bør hvertfall ha 1farad kondensator per 1000watt. Optima yellowtop skal være et meget bra batteri. Ellers er det vel bare å kjøra 0AWG kabler så slipper du å oppgradere senere. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Hmmmm, hvor stor dynamo trenger du og hvor mange watt skal du ha ut av anlegget, det må en ha som grunnlag for å dimensjonere resten :) Soundstream Arosa benytter Oddyssey batterier og det borger nok for kvalitet, prisen er vistnok ikke så ille heller :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet September 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Soory meg.Kommer tilbake med bedre spes.Venter på den nye Focal Utopia serien.Må nok bare smøre meg med tålmodighet. Men takker så mye for deres svar så langt. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hillmeister Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Originally posted by jalla Soundstream Arosa benytter Oddyssey batterier og det borger nok for kvalitet, prisen er vistnok ikke så ille heller :) Er ikke så værst de nei...;) Siter Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Nå husker ikke jeg specsa på Yellow top og Maxxima men jeg tror det er ca 52 amptimer og 850 ampere i utladning på de. Odyssey batteriene jeg har er litt større i fysisk størrelse enn Optima/Maxxima men de finnes i forsjellige utgaver. Jeg bruker Pc1700 som er på 72 amptimer og gir 3500 ampere i utladning. Dette er det samme som Stinger 1700 batteriet som koster 9000,- :rolleyes: Med 3 sånne skulle jeg ha litt strøm. Optima/Maxxima ligger vel på rundt 1800-2000,- Odyssey batteriet koster vel veil 4500,- men jeg mener at Jo Inge på Bilradiohuset på Kongsvinger har en knall deal på disse. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Jeg MÅ bare bytte ut dette før jeg går videre: - Dynamo - Batteri - Strøm kabel Har vurdert å bruke Stinger.Har du andre forslag Arosa. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg