Ottesen Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Hey.... Nå jeg skulle skru ut forsterkeren av bilen er om dagen så kom jeg nær pluss på forsterkeren og selve forsterkeren.....masse gnister og mye røyk :( Men ingen sikringer er gått og lyser i forsterkeren lyser, er det da bare ingangen som er gåen eller har hele forsterkeren tatt kvelden ? Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 kommer det no lyd ut? har du skrudd den opp? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Originally posted by ALJ_GSi kommer det no lyd ut? har du skrudd den opp? Nei...null lyd.....den bare lyser, jeg har ikke skrudd den opp ennå... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 skru den opp og se om du finner noe som har brent eller smelta inni der Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg