sledneck Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Hei! -Her er min andre mod med Photoshop, BMW E46. Jeg er sånn passelig fornøyd, men jeg har sikkert brukt alt for mye tid med denne i forhold til forandringene.... Gi tilbakemelding på hva som er dårlig/bra så kanskje jeg lærer noen triks til neste gang.. Hilsen KG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 - BMW med Carbonpanser? Off - Grusom farge - Stickers? Off - Likte ikke felgene - Lakker sidelisten også Hm, jeg ville heller hatt en orginal M-tech E46 enn din :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledneck Skrevet September 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 -Det vil sikkert være 1000 forskjellige meninger om utseende på bilen, så at folk har en annen smak enn meg synes jeg er bra! Det som jeg tenkte mest på var liksom utførelsen av moddinga, hva som ikke funker og hvilke teknikker som bør benyttes fremfor det jeg har kommet opp med... Men for all del :) det var jo på sett og vis konstruktiv kritikk... BTW, felgene tok jeg fra en annen E46, og den hadde carbonpanser... :P En M-Tech "styla" BMW er kanskje et godt alternativ, men dette var mest for å se om jeg kan beherske de forskjellige teknikkene i PS i håp om at det faktisk lignet en bil til slutt! Takk for svar!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Jonte.....hva å komme med forlag til hva han kan forbedre og gjøre bedre, i stadet for å "klage" og nevne alt du Ikke liker. Forskjellig smak vettu. sledneck: til å være sin andre mod , så er det veldig bra gjordt. Jeg klarte ikke så bra modder de første gangene mine. Det ser da ut som om du har gjordt dette ganske lenge? Det jeg likte best på modden din var felgene. De hadde du fått til veldig bra. Fargen er vel helt grei. Men carbon panseret ditt ser ikke helt ekte ut. Men her er det bare øving som skal til. Menge bra modder for å få til det. Kanskje du kan få gjelp av Carrude...er det han heter..han får det til skikelig bra nå :) Jeg likte modden din jeg :) Hilsen -[T]- Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Originally posted by -[T]- Jonte.....hva å komme med forlag til hva han kan forbedre og gjøre bedre, i stadet for å "klage" og nevne alt du Ikke liker. Forskjellig smak vettu. Hilsen -[T]- Ja, jeg sa det jeg ikke likte med bilen :) En BMW skakke se sånn ut :) Men men.. Hadde ikke noe bedre å komme med jeg.. Men, bra modda egentlig.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Driiiiiiiit fet! Men anna farge og fjerne stickersa hadde gjort seg;) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledneck Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Takker!!:) jeg er mest enig i at klistermerkene ble litt for dominerende... -gulfargen er kanskje litt ekstrem, men jeg synes den er sjarmerende :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg