gt150 Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 ehmm.. jeg veit hvor tappeskruen er... og jeg tror jeg har funne plassen å fylle på.. men er det der som speedometervaieren går inn?? å hvordan i helvette får jeg løs det greiene der?? :D takker for svar :) Siter http://www.cardomain.com/memberpage/559185 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329 93 - Nissan Primera GT Tidligere Biler: 86 - Honda Accord 2.0EX 86 - Honda Accord 2.0EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Fylleskruen for girolje sitter foran på girkassen og må løsnes med en firkantnøkkel, evt. bruke en skralle rett på bolten. Husker ikke helt dimmensjon, 3/8" kanskje?. Sikkert noen andre som husker det :) Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Jeg måtte bruke en sånn pumpe greie å pumpe olja inn i girkassa, mulig det finnes noe andre smartere/enklere løsninger... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JONHE Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Skrudde ut fyllepluggen på forsiden av kassen.. Husker ikke dimmen jeg heller.. Lagde til en slange som passet inni hullet, og brukte en halv flaske som trakt på enden av den. Så e det bare å ta seg god tid med påfyllingen siden oljen e ganske tykk :D Siter Mazda Miata 1.6 90mod X Nissan Primera 91mod 2.0dLX X Toyota Camry 88mod 1.8xl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 ja man legger bare slangen inn i hullet og fyller på olje ovenfra.. Jeg fikk slangen opp ved siden av batteriet. Skralle passer rett i hullet ja Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg