GT_rider Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Er ganske ny her på forumet (i bilverdenen også). Har kjøpt meg en 91 mod celica 2.0 GT. Hatt NAF-test på den, og alt var så strøkent som det kan bli på en så gammel bil. Men i det sisite har jeg merket fusking når jeg kjører på lave turtall. Noen som vet hva dette kan være. Takker på forhånd for all hjelp.:) Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Er ganske ny her på forumet (i bilverdenen også). Har kjøpt meg en 91 mod celica 2.0 GT. Hatt NAF-test på den, og alt var så strøkent som det kan bli på en så gammel bil. Men i det sisite har jeg merket fusking når jeg kjører på lave turtall. Noen som vet hva dette kan være. Takker på forhånd for all hjelp.:) Fra erfaring fra audi skyldes dette som regel feil med tennplugger, rotor, tennhetter og fordeler. det kan også hende det er en vakumslange som lekker. og siden det er en toyota så regner jeg med at du må skifte pluggene bare :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The celica Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 hei hadde nøyaktg det samme problemet med min celica 97 1.8l da ver det sota tennplugger og en av ventilene hadde kilt seg. så ville fått en mekaniker til å se på det så fort som mulig, i og med at det kan hende at noen av stemplene kan bli ødeagt hvist en ventil treffer dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg