Gå til innhold

Elanzer: Mazda 626 2.0 GD

Ranger emnet


Elanzer

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hadde jo ikke blitt så mye dyrere når du først skulle ha lakka resten av bilen.

Er det skinn du skal trekke om dasjen og dørene i? gjorde det på dørsidene i coupeen min, og det var en helvetes jobb.. Er vanskelig å få fint rundt kanter og sånt.. Er lettere med stoff, men det ser jo ikke så tøft ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får se, når eg lakker motorrommet osv ved en senere anledning om at eg lakker interiøret i samme farge da, men imens så lakker eg det denne fargen

 

er ikke helt sikker på det med skin, det blåe skal være stoff hvertfall, men er ikke helt sikkert med det svarte.. er jo KULT med del skinn da :cool: hehe får se... blir nok en stund til det skjer uansett :rolleyes:

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel.. bare for litt informasjon, så får eg lakkering for under 3000kr :D hehe gjør alt untatt sprøyting selv :) også får eg en på arbeid til å lakke den gratis ;) (ja jobber som lakkeringslærling) hehe, også får eg speedman til å sveise det som må sveisest hehe

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by elanzer

vel, planene for helga er: legge opp ledninger til annleget, gjenge opp og kutte girstanga :) få den litt kortere :D

også får vi se hva tiden bringer :) blir _litt_ leking i snøen også da :D hehe

Når min tid kommer, kan jeg også få spesialpriser på lakkering? om jeg er skikkelig snill ? :D

Ser fint ut, bare få lakkert i den blåfargen som broren din har på bilen, så blir den skikkelig pen!

Andreas fra Mp her forresten ;)

Burn rubber, not your soul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... holder på å montere frontsett og spiller i disse dager, oppgraderer fra 4" eller noe slikt til 5.25" ikke bare bare :rolleyes: masse skjæring osv.. også brukte mor kameraet i går så ble lite bilder :( men kommer bilder i dag, så får vi se :) spilleren er en:

Rockford Fosgate Punch RFX9030R Source Unit

og frontsettet er:

Rockford Fosgate Power T152S Components

 

spilleren kosta ~2200kr

og frontsettet koster ~3200kr, men fikk det for 2400kr fordi eg egentleg skulle ha noe annet, men så var ikke det inne, så han klarte å presse dette ned i 2400kr for meg :)

 

så får vi håpe på noen bilder senere i dag :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... ble ikke helt som eg hadde tenkt da... så, når eg får nye dørtrekk så kommer eg til å flytte mellomtonen ut i døra, og sparkle igjen hullet som den står i nå, og lakke alt som ikke skal være blått, svart, og trekke dasjbordet i noe svartskinn wannabe :) satser på å få en mer nyere look med å gjøre det. uansett... bilder :)

 

016.jpg

017.jpg

spilleren :)

 

018.jpg

019.jpg

har bare montert de inn på høgre siden av bilen... :)

 

ble litt bråstopp i går, må slå inn litt i døra for at diskanten skal kunne stå der den står, så når eg holdt på med det så datt lyskasteren ned fra panseret :eek: ble litt mørkt da ja :D fulførte bare med lomme lykt til eg bare fikk ferdig dasjbordet, dørtrekket bare henger på :) hehe

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har montert ferdigt frontsettet nå :)

020.jpg

ble sånt sett greit nok.. men må få den over i døra en annen gang...

 

021.jpg

begyner å bli bra :) må bare få nytt ratt også :eek:

tenke på å lakke nålene selvlysendes blåe også...

 

022.jpg

023.jpg

024.jpg

025.jpg

026.jpg'

dette er hva eg kommer til å holde på med de neste dagene+++

:(

 

027.jpg

en MEGET grov plan om hvordan rompa skal bli... :rolleyes:

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår