prizma Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 nydelig ærbe :) flott interiør i den "nye" mazdaen din da! :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Denne så mistenkelig lik ut: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=849406 Bortsett fra setene/setetrekkene da.. Er det denne du har kjøpt nå? The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 det er den ja :) rev av de gamle skin trekket på førerstolene innen første kilometeren :P hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Pokkern, har fått fullstendig dilla på den mazda'en der etter å ha fulgt med på denne tråden fra begynnelsen.. Må bli en sånn en når gode gamle camry'en legger ihop(dersom det noen gang skjer).. Men er det 148hk i den motoren? Hvor tung er den bilen? Hadde en gammal 929 2 liter før camry'en. Ekke sikker på hvor mye hest det var i den, tror det var like over 90, men bilen var sprek nok den..:-) The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Lykke til med å prøve å drepe en Toyota :pray yodude Japan power! yodude Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Lykke til med å prøve å drepe en Toyota :pray yodude Japan power! yodude Trenger vel ikke å prøve å drepe gammel toyota, den klarer fint å ruste vekk på egenhånd..iallefall i bergensværet.. fucku hehehe :boxing Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Trenger vel ikke å prøve å drepe gammel toyota, den klarer fint å ruste vekk på egenhånd..iallefall i bergensværet.. fucku hehehe :boxing Ruster ikke mere toyota'en enn andre biler vi har hatt, Volvo og mazda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Man kan vel kanskje være enig i det :bump Japser liker rust :P Men motoren skal litt mer til for å drepe :deng Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Pokkern, har fått fullstendig dilla på den mazda'en der etter å ha fulgt med på denne tråden fra begynnelsen.. Må bli en sånn en når gode gamle camry'en legger ihop(dersom det noen gang skjer)..Men er det 148hk i den motoren? Hvor tung er den bilen? Hadde en gammal 929 2 liter før camry'en. Ekke sikker på hvor mye hest det var i den, tror det var like over 90, men bilen var sprek nok den..:-) The Edge Tenker vi heller sier 160Hp ved 3800 rpm og 0-100 på 7,6 sekunder, på en original FE3 N motor. Det var dette min ble målt til originalt. Selv sa Kolberg i sin tid at den reelle Hp var på 151. Selv heter "motoren" min FE3 NE!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 JEG klarte å drepe en toyota-motor... var ikke vanskelig heller...hehe :deng Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Ruster ikke mere toyota'en enn andre biler vi har hatt, Volvo og mazda... Nja..nå skal ikke eg dra det helt ut her, men at en toyota,mazda,mitsubishi,honda fra begynnelsen på 90 tallet eller 80 tallet ruster mer enn f.eks en tysker er vel ingen som kan si imot, men motormessig holder de bra! Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Nja..nå skal ikke eg dra det helt ut her, men at en toyota,mazda,mitsubishi,honda fra begynnelsen på 90 tallet eller 80 tallet ruster mer enn f.eks en tysker er vel ingen som kan si imot, men motormessig holder de bra! Fra 88-89 ble Japanske biler generelt meget bra beskyttet mot rust. Mazda begynte å delgalvanisere karosseriet i '87/'88. Min bil er fra '88, og rust er nesten fraværende på denne. Om en bil ruster eller ei, kommer an på hvor bra den blir vedlikeholdt. Opel fra samme tid og langt ut på '90 tallet er jo ikke akkurat kjent for å være rustfrie dem heller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 hmmm FE3 N/NE hva vil det si mazda 626 ? skal i benken når den får skilt på seg :D så da får vi teste min også :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 hmmm FE3 N/NE hva vil det si mazda 626 ? skal i benken når den får skilt på seg :D så da får vi teste min også :) NE ble produsert for det Japanske markedet. Mulig at noen slapp ut til Eurpa også? Se på toppen din, venstre side, der skal det stå N eller NE. Jeg hentet min topp pluss luftmengdemåler, hjerne ++ fra Japan. Kostet meg nok for disse få gampene. Motorene er ellers 100% like. Billig frakt gjorde utslaget. En FE3 NE motor skal i følge dataene yte rundt 173 Hp. Edit: Spent på å høre resultatet fra bilen din. Dersom den ikke er alt for sliten, skal den uten tvil bikke 151 Hp. Topphastigheten som Mazda oppgir, 208 km/h, er ja bare svada! Må nok plusse på litt her. PS: Ser du på luftmengdemåleren står det også FE3 N eller NE......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Her står det ganske mye om FE3-motoren. Les også div linker. FE3 PS: For en tid tilbake fant jeg en del opplysninger om denne NE på nettet, men klarer ikke å spore opp siden. Noen som har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg