Elanzer Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 vel... i dag har vi faktiskt fått den sandblåst :P Speedman som kjører (huff... *ønske seg lappen*) eg i full gang med å sandblåse B) bakplata sandblåst :) bagasjerommet sandblåst nedre delen av bakskjermen under bakfangeren... godt å være hjemme B) weee skyline skilt :P :lol: B) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 vel... i dag så begynte vi "klargjøringen" for skifte av hjulhus/støtdempertårn på venstre side... skrudde av felg, og støtdemperen... skal senke den med det samme eg har den av... også begyner speedman snarest på selve skiftinga :) kommer bilder i morgen eller noe.. gidder ikke gå ned i kveld... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor O'Connor Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 er meget spent på hvordan bilen din blir når du endelig blir ferdi, men ser at du har fått tak i en delebil. jeg lurer på om jeg kan få kjøpe varmemotstandene på delebilen din (hvis ikke de og er ødelagt), da mitt varmeapparat bare funker på nivå 3 og 4 Siter nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK) før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK) en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor: "if you can't race it, style it " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 hmm ikke enda... hvertfall.. viss den ikke er så galen tror eg faktiskt bare eg fixer den og selger den... :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 er meget spent på hvordan bilen din blir når du endelig blir ferdi' date=' men ser at du har fått tak i en delebil. jeg lurer på om jeg kan få kjøpe varmemotstandene på delebilen din (hvis ikke de og er ødelagt), da mitt varmeapparat bare funker på nivå 3 og 4[/quote'] det er bare noe i motstaden som er feil..... bør ikke bytte... hehe. flott prosjekt du har gående her, hvordna var det med å få se bilder?? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor O'Connor Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 det er bare noe i motstaden som er feil..... bør ikke bytte... hehe men er det ikke slik at når ikke vifta funker på nivå 1 og 2 så er det pga av at motstandene er brent opp?? jeg ser ikke noe annen logisk forklaring å hvis du mener at det kan fikses så kom gjerne med innspill Siter nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK) før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK) en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor: "if you can't race it, style it " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 men er det ikke slik at når ikke vifta funker på nivå 1 og 2 så er det pga av at motstandene er brent opp?? jeg ser ikke noe annen logisk forklaring å hvis du mener at det kan fikses så kom gjerne med innspill ikke bare en sikring a :p Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 ikke bare en sikring a :p Ikke vist de andre nivåene funker. Du har nok rett Tor. Er nok motstanden din som er gåen. Du har ikke problem med at det er vann i dørken din eller noe? Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor O'Connor Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Ikke vist de andre nivåene funker. Du har nok rett Tor. Er nok motstanden din som er gåen. Du har ikke problem med at det er vann i dørken din eller noe? takk for støtte ;) ikke noe vann i dørken hos meg. har bare en liten lekaskje i bagasjerommet, men skal prøve å få ondskapen vekk til sommern. er kanskje pakningen i døra som er sprukket hos deg, eller i verste fall at det er rustet hull en eller annen plass slik at vannet kommer inn. Siter nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK) før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK) en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor: "if you can't race it, style it " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Nei er nok radiatoren som ligger under dashen som har dødd tror jeg... men men.. sommer nå så... bare å skru av og ha opp takluka.. :P Men nok off-topic... bytt motstanden din så er jeg ganske sikker på at det skal fungere igjen! Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 eg snakket egentleg om delebilen min eg doh hehe den som skal fixes opp viss skadene ikke er for stoore :) stikker ned og tar et bilde av sitvasjonen til bilen nå eg :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 vel... var ute og tok noen bilder nå :) blir så bra så når eg får skifta det som skal skiftes og litt sånt :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor O'Connor Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 caster-stagene så noe slitt ut. skal du bytte dem å eller? Siter nå: mazda 626 2,0i 16v DOCH 1988 modell (148 HK) før: golf 3 1,4i 1994modell (60 HK) en vis mann sa en gang til en bileier med liten motor: "if you can't race it, style it " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 ikke denne gangen... venter med det til eg bytter hjulopphenget bak... skal inn med skiver en gang :) smører bare på masse tectyl slik at dem ikke sier så mye på eu kontrolen notin Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 deiligt å få den på noen bukker B) høgre side ATM venstre side ATM :P Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg