AnDtHo Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Ja, vær stille nå! Kan ikke ødelegge spenninga ;);) Ser kjempe bra ut, bare et spm: Hvor mye betalte du for hele lakkeringsjobben? Han gjør jo alt selv.. Så han har vel bare betalt for lakken tenker jeg.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Har han lakkert bilen selv? Det er jo ganske bra gjort da! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Har han lakkert bilen selv? Det er jo ganske bra gjort da! :D Hvis du tar deg tid til å lese hele alle postene så ser du at han er billakkererlærling.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 han e fagmann no:) ikke lærling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Jeg har ikke hatt tid til å lese alle 65 sidene, derfor jeg spurte..:wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 hehe fangeren på filmen eg lakka er til speedman sin 323F ;) hehe vel... har fått gjort "litt" i dag... blei henta på arbeid kvart på 11 :lol: bilen ferdig pusset, og blåst bort støv første strøket med base er lagt på helt ferdig lakka :) gleder meg til å få den ut i sola i morgen og se effekten i lakken og hvor blank den blir ute :) kan røpe at eg la til litt rød/grønn, blå og hvit perl og litt extra gråv metalic korn i lakken 8) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Ohh. Sinnsykt fin farge, må bli bra. Hva heter blå fargen? :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 8b6 toyota... (nokk en gang) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 GIMME!!! jeg vil se de ferdige bildene!!! Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 kanskje du får se mer bilder i kveld. vi tok bilen ut i sola og knipsa en del bilder... resten av delene blir nok lakka i løpet av helga !! Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 vel... fikk den ut i sola ja :D rektig så fin den ble :D min i bakgrunnen 8) fine bilen :D ble et par renninger, men det fixer eg etter den sviver osv... dørene ferdig lakka og halvtime på tørk :D får se om eg får lakka bakluka og panseret og vinga og kansje noen små deler i morgen... Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Kingdåmm! Begynner å komme seg nå!:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 fikk montert dørene, og pusset panseret og bakluka, lakker det på mandag... aahhh blir finere og finere etter hver ting som blir montert :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 :omfg Jævli nice Elanzer!!!!! Gleder meg virkelig til å få se på den irl. Ser vanvittig flott ut! må nesten ta bølgen for dette her :wave Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Ekstremt rå den har blitt ja;) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg