Elanzer Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 veldig liten kompressor... tror det er en 2.5hk ? med 25liters tank :) holder lenge det :) skal jo bare ha rett over 2bar i trykk på sprøyta, og går ikke akurat så veldig mye luft gjennom den heller, er verre når du skal slipe med pussemaskin :) vell fått gjort litt i dag også :) skrudd av bærebruene, så er klar til å slipes å lakkes :) (etter en liten vask) de første staga montert til understellet :D montert opp venstre støtdemper forran :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Veldig fin blåfarge!Bilen blir sikkert sjefs den og da den blir ferdig:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 Bare kosejobb igjen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Bare kosejobb igjen eller? Ser ivertfall ut som han koser sei :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 ;) satser på å få hjem siste delen av dempermattene i morgen, så blir det montering av taktrekk også snart :D Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 vell har gjort litt i dag også :) fikk hjem ene spindelen :) glassblåst B) begynte på rama som sitter under motoren men så kom far hjem med litt forskjeligt :) så da begynte vi å rydde i låven :) så fikk nesten dobla plassen til deler, også fikk vi hjem en gjeng med hyller osv :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Ja har regnet ut hvor mange arbeids timer du har lagt ned på den gamle mazda nå?? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 nei... men ALT for mange... har holdt på i snart 1.5år med den nå :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 :)hehe tenk på alt annet du kunne ha gjort hehe :) jeg er broren til han probe gt som du pratet med her skjønner du.han fortalte meg at du skulle bli bil lakkerer??jeg skal slutte i jobben og begynne på høyskole bilskade og lakkerer :) hvordan er utanningen?? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 går fort nå som du setter den sammen igjenn ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 joda :) er noen få måneder igjen nå til eg har fagbrevet som billakkerer :) har aldri gått noe høyskole personleg... gk mekk og vk1 lakk, 2 kjekke år :) så 2 år som lærling, kommer jo ann på plassen du kommer og folka der... begyner å bli RIMELEG dritlei der eg er nå, mest av folka da ikke av selve jobben :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 ok :)takk for svar Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 vel.. har fått gjort litt :) lakka svarttrekket med en spesiell lakk :) sitter som faen, ble litt mye en plass, så det ble litt merkeleg der... men men.. kan leve med det, sitter ikke akurat å stirrer i taket :P helgas store høydepunkt :D satser på å få ferdig andre siden også til tirsdag, må få andre spindelen glassblåst og lakkert før eg kan montere den :P Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 vel.. har fått gjort litt :) lakka svarttrekket med en spesiell lakk :) sitter som faen, ble litt mye en plass, så det ble litt merkeleg der... men men.. kan leve med det, sitter ikke akurat å stirrer i taket :P helgas store høydepunkt :D satser på å få ferdig andre siden også til tirsdag, må få andre spindelen glassblåst og lakkert før eg kan montere den :P Hadde det ikke vært en fordel å lakkere hele bilen før du begynte å montere ting igjen? Lakk har en evne til å havne over alt, selv ved nøye maskeringsjobb.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 hehe er lakkerer, så veit hva eg gjør ;) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg