kåsei Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 har en 90 passat 1.8 cl stv uten ventilerte bremseskiver, men jeg vil gjerne ha ventilerte skiver på, hva må jeg skifte for å få det til? kan man eventuelt bruke den calipteren som står på nå eller? passer bremser fra golf 16v eller noen andre vw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 jeg tror det er bare calliper holderen som er forskjellig..... stikk på hoggern og finn bremsene fra en 2.0l..... der er det ventlilerte skiver..... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kåsei Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 når du sier caliptreholder er det selve calipteren eller fjørbeinet som man skrur calipteren fast i ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Kjøp deg G60 bremser fra Passat/Corrado/Golf Det er kjempe gode bremser. Det er nesten det jeg er mest fornøyd med på bilen min. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kåsei Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 det hørtes bra ut, men der er vel skiver bak også noen som vet hva som må skiftes der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg