Gå til innhold

Web cam i verkstedet til en av (Den beste?) Norges beste bilstereobyggere !!???

Ranger emnet

Tor Steinar Aamodt

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som vil at vi skal montere WEB CAMS i verkstedet til Anders Fleischer ? (Han som har bygget blant annet Supraen til Andreas Vaa, Sin egen (Europamesterbil) Kicker/Pioneer BMW og Pioneer Norge AS sin nye Dodge RAM pick up...)

Vi gidder ikke fikse dette hvis ingen gidder og se på...

Også må jeg jo spørre Anders om det er ok at noen ser på hva han gjør også da...heheheh ;) ;) ;)

Bare en ide foreløpig altså. Kom med innspill...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt klart en grisekul ide. Men jeg er redd at det vill bli lite interessant å se på, hvertfall hvis kameraer og slikt bare henger rett på veggen.

Man vill jo da mest sansynelig bare se en mann som løper rundt å jobber og ikke se no serlig til hva han egentlig driver med.

Men hvis han bruker det litt aktivt, har et skikkelig kamera med optisk zoom også videre og hele tiden zoomer inn (feks når han jobber med å lage "hus" til en høyttaler i døra at han da viser døra og ikke hele resten av bilen liksom) og viser det han driver med såpass nærme at man kan se hva han gjør og hvordan. Da kan det jo virkelig bli interessant å følge med :) (Kansje også da en ide å ha en "offentlig timeplan" så folk vet når de kan følge med på det de syns er mest interessant.)

Noe annet som dere kansje til og med kunne tjene litt penger på kunne jo være å lage en dvd med "video toturials" om "Hvordan lage ditt, hvordan lage datt".

:)

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dette verkstedet noen hjemmeside?

Og hvis ikke, hvorfor ikke?

Vet jo at Anders hadde webside før, men den er jo tatt ned for lenge siden eller noe sånn..

Anders Fleischer AutoDesign som firmaet hans heter burde jo hatt en webside.

(Og sorry om jeg skrev etternavnet feil ;) )

Webcam hadde vært kuult det..

Men må jo være noe skikkelige greier da som gir bra bilder.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zetec

Har dette verkstedet noen hjemmeside?

Og hvis ikke, hvorfor ikke?

Vet jo at Anders hadde webside før, men den er jo tatt ned for lenge siden eller noe sånn..

Anders Fleischer AutoDesign som firmaet hans heter burde jo hatt en webside.

(Og sorry om jeg skrev etternavnet feil ;) )

Webcam hadde vært kuult det..

Men må jo være noe skikkelige greier da som gir bra bilder.

Det stemmer at Anders hadde en side før, så skjedde det ett eller annet "feil" hos serverleverandøren som gjorde at hele siden ble slettet... Jeg kranglet bare LITT med de om dette....Men samme det nå...

Det ser ut som at ting løser seg, og at siden hans kommer opp igjen iløpet av høsten...

Problemet er vel også tid.......;) ;) :)

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tor Steinar Aamodt

Det stemmer at Anders hadde en side før, så skjedde det ett eller annet "feil" hos serverleverandøren som gjorde at hele siden ble slettet... Jeg kranglet bare LITT med de om dette....Men samme det nå...

Det ser ut som at ting løser seg, og at siden hans kommer opp igjen iløpet av høsten...

Problemet er vel også tid.......;) ;) :)

Trenger dere noe hjelp sånn så kan jeg være behjelpelig med design osv, men har dere noe som kan gjøre det er jo det like greit :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider