Jonaldo Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Hvor lavt kan du strekke deg i pris med alt fikset da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by Jonaldo Hvor lavt kan du strekke deg i pris med alt fikset da? Med alt fikset... ikke en krone under 135k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|NitroBoy| Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Lykke til...................... Siter Mortiz__ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by |NitroBoy| Lykke til...................... Takk for et meget saklig innlegg . lol :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Denne posten fortjener en stor : BUMP for mer clean og strøken a4 skal du lete lenge etter.. Bilen vekker oppsikt, og er et herlig skue. Bilder kan ikke sammenlignes med virkeligheten. Lykke til med salg videre Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Mandel Denne posten fortjener en stor : BUMP for mer clean og strøken a4 skal du lete lenge etter.. Bilen vekker oppsikt, og er et herlig skue. Bilder kan ikke sammenlignes med virkeligheten. Lykke til med salg videre edit: tror du har glemt og skrive at bilen har just. senkesett på autodb annonsa..og størrelse på felger.. bla ut om alt, så blir folk frista Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 helt enig... bilen er et syn for øyet... hehe mye finere enn de som er overlessa med rs4 plast... Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Takk for alle godord! :D Brodern har kjørt bilen litt nå ikveld mens jeg har kjørt civic... får vondt i magen jeg når jeg ser andre kjøre den... blir nok et savn.... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Og audi`n er fortsatt ikke solgt! KW høydejusterbart senkesett Facelift lamper Org s4 front s4 grill Bakrutespoiler Bmw M3 "leppe" på kofferlokk Lakket ned 18" ASA felger på sommer 16" Momo Arrow på vinter - piggfri 15" Usikker på merke vinter - pigg 12" Sub. Forsterker Ingen som vil ha en BILLIG audi a4?? http://www.myaudi.tk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 du har sikkert lagt ut bilen hos de fleste nett-annonsører, men her er en liste over alle i norge, kanskje du finner noen flere steder og legge den ut for salg.desto Større tjangs for og treffe en kjøper.. http://www.biler.no/brukt_paa_internett.html lykke til .. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by Mandel du har sikkert lagt ut bilen hos de fleste nett-annonsører, men her er en liste over alle i norge, kanskje du finner noen flere steder og legge den ut for salg.desto Større tjangs for og treffe en kjøper.. http://www.biler.no/brukt_paa_internett.html lykke til .. Takk Takk! Jeg får bare prøve å legge den ut flere steder. Bilen MÅ bort... er jo mildt sagt gibortpris på den nå..:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Jeg vil ha!! Men tenkte å vente til over nyttår med bilkjøp.. forresten.. den umerka fartsdumpa ved elkjøp på jaren er ikke særlig pen nei.. :p Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by lazzario Jeg vil ha!! Men tenkte å vente til over nyttår med bilkjøp.. forresten.. den umerka fartsdumpa ved elkjøp på jaren er ikke særlig pen nei.. :p kjøp nå..bilen er gull Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Originally posted by lazzario Jeg vil ha!! Men tenkte å vente til over nyttår med bilkjøp.. forresten.. den umerka fartsdumpa ved elkjøp på jaren er ikke særlig pen nei.. :p Får inderlig håpe at bilen er borte en stund før den tid.... :rolleyes: Og ja.. den forbanna drittdumpa der.. hmz.. ødela klima røret mitt og... :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 står bilen med feilene enda eller er de retta ? Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg