fribbern Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Når dere modder så jævla svære annlegg i bagasjerommet. hva gjør dere med reserve dekket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Fribb Når dere modder så jævla svære annlegg i bagasjerommet. hva gjør dere med reserve dekket? Jeg modder som faen, og det ligger i bagasjerommet enda det.. Men noen hiver det ut og erstatter det med reservehjul på boks. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Zetec Jeg modder som faen, og det ligger i bagasjerommet enda det.. Men noen hiver det ut og erstatter det med reservehjul på boks. så det ligger under alt stæsje som du har modda? vis du punger. må du dra ut alt samma da? eller har du noen fiks måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 jeg pælmer det langt vekk og putter inn et par bokser med skum. viss dekket skulle gå til dundass og jeg ikke får fylt det med skum, så betaler jeg bare 500 for tauing Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Fribb så det ligger under alt stæsje som du har modda? vis du punger. må du dra ut alt samma da? eller har du noen fiks måte? Har seff en fiks måte på dette ;) Bilder kommer når jeg nærmer meg ferdig :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Reserve dekk er bare for pingler.Skum er tingen.Tauing = 500.- hehehehe. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by Golf4 Reserve dekk er bare for pingler.Skum er tingen.Tauing = 500.- hehehehe. Vel joda, for dere som bare holder dere i Norge er nok dette tingen, men for de av oss som er mye i utlandet kan man faktisk støte på endel problemer som at det faktisk er PÅBUDT å ha med reservehjul eller så kan det vanke en pen bot på deg.. Derfor så har jeg valgt å beholde mitt.. Og tauing ja, hva mener du med det da? ekke så lett å taue en bil med flatt hjul lissom.. Med tanke på at jeg har 5-6 cm klaring under bilen kan du bare GLEMME å få den opp på ett lasteplan.. Så det bunner i at det blir ett helvetes stress hvis man punkterer og skum ikke fungerer. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 hmmmm tviler på at du får pes med det med ikke reserve dekk, mange nye biler leveres jo uten reserve dekk, men en liten flaske skum. meld g inn i naf eller ma da vet du, så får du hjelp i hele europa. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg