FastFreddy Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Har modda A6'en min litt.. Fjerna listene på dørane, kvite baklys, senka, kromma dørhåndtak ++.. Kunne kanskje bytta felgar, etc.. Siter Old man, old car. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 baklysene ble skikkeli bra...men husk at de der skyggegreiene i ruta bak er også bak glasset, ser ut som om de står på utsiden siden de ikke er sota.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastFreddy Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Merka desse bakrutemikkemusjævlane òg, men dei blei liksom ikkje svartare.. Legg ved originalbildet. Skulle i grunn ønske at eg hadde plukka dei ned før eg tok bildet. Men det er jo ein familiebil! :D Siter Old man, old car. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 du har sota hele bilen eller?? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Mitt kjappe bidrag. sota vinduer. lakka skjørter chrome håndtak Evolution Sports bremser Porsche felger Tatt bort de ufine solskjermene dine Tatt bort listene Senka litt.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastFreddy Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Godt du berre senka litt, gitt.. Slik at ikkje halve understellet ligg igjen i teladumpane her på Vestlandet, liksom.. :rolleyes: Jepp, har sota heile bilen. Eller "lakka" den Heavy Metal Black #2. HMB #1 kan ein ikkje bruke, for den etsar seg gjennom metallet. Metal, man!! :dude: Siter Old man, old car. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastFreddy Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Men sei meg sånn kjapt, kvifor Crop'ar du ikkje bildet etter at du har senka det, slik at du blir kvitt den svarte kanten oppe på bildet..? Om det er fordi du tok ein kjappis, så forstår eg.. Dessutan var det litt greit å "sote" heile bilen, slik at eg fekk vekk refleksen av den stygge Toyota'en som speila seg i Audien min. :cool: Siter Old man, old car. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 fordi jeg ikke gadd.. Og bilen er ikke senka mye.. Bare store felger :cool: Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra rockford Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 hvilket program bruker dere når dere redigerer... å hvor får jeg tak i et slikt prog?? en annen ting!! er det mulig senere å spørre dere om tips og råd når det gjelder redigering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 De fleste bruker Photoshop.. versjon 7.0.. Noen bruker vel kanskje paint shop pro eller noe sånt no. jeg brukte photoshop vaffal.. og sjekk ut http://www.digimods.co.uk/Files/tutorials.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Er det faktisk folk som bruker annet enn Photoshop altså? Jeg bruker photoshop 7.0 og photoshop CS (8). Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastFreddy Skrevet September 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Prøvar på ny, eg.. Siter Old man, old car. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 dæven, den var jo drit sexy:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg