robertdn Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Et par runder rundt Gotland Ring når jeg var der i sommer: (Takk til Preben Naimak for server plass!) Film Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Kul film det. digger BMW`n din. men du burde huske og ta ned vinduet når du filmer så slipper du de ulydene av vinden. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Rå film!! Kult at du tok noen bredsladder også da som vanlig:D men som c-west sier det med vinduet var det eneste negative med filmen.. Er så nydelig lyd i den V8'ern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Naimak Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Tøff film ;) Siter Aprilia SR50 DiTech 50cc :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 C_west/Supraguy: Takker :) Det med vinduet glemmer jeg alltid, lukker man det hører man så vidt motoren med hjelmen på, og det er greit å høre når det er på tide å gire samt når dekkene hyler :) Men fastmontert kamera og mikrofon festet på hengerfestet bak ville nok gitt et litt bedre restultat! Det som er litt synd med film er at man ikke får inntrykk av hvor fort det går. Tror ikke jeg er under 70 på den banen. Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodius Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Bra kjørt :) Bra film! Jeg veit bare at jeg skal ha meg m5 en gang i tia :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg