Otto von Bismarck Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 God morgen/kveld! (Stryk det som ikke passer.) Jeg prøver å løsne fremskjermen, den sitter i to skruer nederst og den sedvanlige raden av bolter under panseret. Bilen er en Audi 100 fra 1992. Før jeg løsner alle og fjerner skjermen lurer jeg på om andre har vært gjennom dette, og om skjermen er sveiset der den fester i kanalen, i tillegg til å være festet med de to skruene. Det kan nemlig se slik ut, men det jeg tror er sveisekant kan muligens være en tetteguffe eller sparkel, for å hindre fukt å trenge inn i sprekken. Hva mener dere? Svar belønnes som vanlig med amnesti og oppholdstillatelse i landet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Sansynligvis så er det sikkert likt som på golf, der er det 2 skruer inn mot dørhengslene. Altså du må løsne innerskjermen og fjerne litt kitt for å finne de. Er også karosserikitt i mellom skjermen og karosseriet så den kan nok sitte litt fast. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Oppholdstillatelsen er din! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Otto von Bismarck Oppholdstillatelsen er din! :) Jippiiii ;) Hyggelig å kunne hjelpe Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg