Golf4 Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Heisann. Det var ett eksempel.Det jeg egentlig er ute etter er att bassene og forsterkerne ligger i ett med plata på toppen.Hvis du skjønner hva jeg mener.Det gjør du helt sikkert. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Det skulle ikke være noe problem. så det du tenker på er at du har en hel modul med alt i...? 2 bassere og to forsterkere...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Heisann. Bruk av forsterker er dette: - Audison Vrx 6.420 - Audison Vrx 1.500 monoblokk. - 2 tk Focal 27wx Utopia 11" i lukket kammer. Modul hva mener du? Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 litt mer en å bare bygge en kasse altså...:) ikke noe problem det , bare litt ekstra jobb...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Heisann autod. Send meg PM .Der skal jeg forklare deg mer. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 mail meg. anders@caan.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by MacSi Kansje litt "posthore" av meg å svare her men Her har du corsaen Synes han brukte litt lite Brown Bread jeg :D :D ellers fin kasse løsning. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Heisann. Det er godt mulig.Har du noe tips her Arosa. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa Synes han brukte litt lite Brown Bread jeg :D :D ellers fin kasse løsning. Etter å ha sett ditt prosjekt så bruker ALLE for lite brownbread da... :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 for mye er best!!!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Originally posted by Golf4 Heisann. Det er godt mulig.Har du noe tips her Arosa. Det kan godt hende jeg har, hva tenkte du på da ? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Heisann. Det jeg tenkte på egentlig er hvor mye går det til å dekke bak i Golfen.Og eventuelt hvor? Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg