daskekost Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Noen som vet om noen firma'er som holder på med bygging kasser til forskjellige typer biler? både i glassfiber og i mdf... ps : Vet det er ikke SÅÅÅ mye arbeid, men har liksom ikke tid til det akkurat nå.:cool: Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styx Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Du kan alltids sjekke Backes Ljudbyggeri, de har en del spesialtilpassede greier til forskjellige bilmerker, inkludert kasser og dørsider. De bygger på forespørsel også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by styx Du kan alltids sjekke Backes Ljudbyggeri, de har en del spesialtilpassede greier til forskjellige bilmerker, inkludert kasser og dørsider. De bygger på forespørsel også! Thanks ! noen flere forslag ? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 JL Audio har endel sånne ferdig lagde kasser, er for d meste til amerikanske biler osv, men, du kan sjekke på: http://www.jlaudio.com/stealthbox/index.html , de kommer seg på rundt 9000 kr på den siste jeg sjekka ... ;) Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by Stage JL Audio har endel sånne ferdig lagde kasser, er for d meste til amerikanske biler osv, men, du kan sjekke på: http://www.jlaudio.com/stealthbox/index.html , de kommer seg på rundt 9000 kr på den siste jeg sjekka ... ;) eehmm... litt dyrt for min del, og uansett så hadde dem ikke for BMW E36 -sedan :( Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 jeg kan bygge kasse til deg akkurat sånn du vil ha den. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by ALJ_GSi jeg kan bygge kasse til deg akkurat sånn du vil ha den. Har du noen bilder av prosjekter som du har laget da ? evt pris.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 viss du sender meg en mail på andreas.spd@c2i.net skal jeg sende deg noen bilder. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by daskekost Noen som vet om noen firma'er som holder på med bygging kasser til forskjellige typer biler? både i glassfiber og i mdf... ps : Vet det er ikke SÅÅÅ mye arbeid, men har liksom ikke tid til det akkurat nå.:cool: Jeg kjenner en som kan dette VELDIG godt :D :D Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by Tor Steinar Aamodt Jeg kjenner en som kan dette VELDIG godt :D :D Godt at det ikke er Anders du prater om ;) han har jo ikke så mye peil lissom :D hihi Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Faktisk, så er det jeg som har lært Anders å bygge basskasser på den måten som han gjør hvis han bygger en kasse i MDF.....;) Så jeg kjenner en som kan bygge basskasser VELDIG godt....:D Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 hehe, kunne tenke meg det ja ;) Joda Anders har vel mer peil enn mange her til lands tror jeg.. Har lagt inn en post til deg på dbdragracing.no også.. :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 tar på meg jobb jeg vettu....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Har en Golf4 stv trenger hjelp til å støpe i reserve hjulsbrønn. Glassfiber. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 da får du ta deg en tur til elverum så skal jeg fikse det vanskelig å si eksakt pris før jeg ser det foran meg, men ca 3-5000kr tenker jeg..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg