Otto von Bismarck Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Jada.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Er den til venstre en Jaguar E-type?! Kan ikke ødelegge en slik!! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 fy faen å gigantiske tre som må være der du bor. se på det bladet som ligger på bakken bak der da ! lol lol lol Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Eller han plastkaren på høyre sida... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Med nærmere ettersyn ser alt veldig plastikk ut ja... hihi lol Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 Life in plastic, It's fantastic :D *nynne på barbie girl* (gammel hit) ((STYGG SANG!!!!)) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 mann Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 glemte du vikeplikten??? ha ha ha Siter sierra sedan cosworth skall ønskes kjøpt.... int. i rs 500 kasse og cluthus også let's race!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet November 30, 2002 Rapporter Share Skrevet November 30, 2002 :D :D :D Må innrømme at det så veldig ekte ut ved første øyekast, begynnte nesten å bli forbanna for at noen har vraket en E-type (han svenske typen kan dere gjærne vrake for min del :) ):D :D :D Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2002 Engelske driten tålte ikke å få amerikansk stål i ræva. Han "plastikkfyren" er nok meg. Jeg stivnet til litt der. Det ble delt skyld, forresten, av den grunn at han i E-type ikke kjørte lenger frem så jeg fikk stoppet i tide. Skulle bare mangle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 hehehe!!:D :D :D Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 2, 2010 Rapporter Share Skrevet September 2, 2010 Førjuls:bump :ahahahhaha: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg