jijohans Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Ønsker å kjøpe strøkne høytaller paneler som passer til 6,5" Er også intreisert i 6,5" komponent sett... Siter http://www.rms-racing.no http://www.sommertreff.no Takk til: -Rydning Bilteam- -NordicMotor- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 kan bygge et par til deg jeg. har også godt utvalg når det gjelder frontsett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 2000kr koster dørpaneler til Golf to som rommer 6,5" (Prisen er pr par) Kan også få til 2x6,5" 3000kr for disse. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 kan bygge et par til deg for 5 lapper med JL audio tr650.csi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbl Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by Zetec 2000kr koster dørpaneler til Golf to som rommer 6,5" (Prisen er pr par) Kan også få til 2x6,5" 3000kr for disse. Hvor kan disse fåes kjøpt? bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbl Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by autod kan bygge et par til deg jeg. har også godt utvalg når det gjelder frontsett. Hvor mye skal du ha for og bare bygge? Bilder av hvordan det vil bli seende ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 prisen er avhengig av hva som skal sitt der å hvordan døra er. men fra 3000 og oppover, spørs hvor enkelt det er. har ingen bilder. det er jeg som har den orange bmw`n med kicker og pioneer hvis du har sett den. bare et eksempel på hvordan det kan gjøres... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbl Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 nei, har ikke sett den. Bilder ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 se dbdragracing.no bilder/ div prosjekter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by autod prisen er avhengig av hva som skal sitt der å hvordan døra er. men fra 3000 og oppover, spørs hvor enkelt det er. har ingen bilder. det er jeg som har den orange bmw`n med kicker og pioneer hvis du har sett den. bare et eksempel på hvordan det kan gjøres... Anders ja, Sjelden mann å se på forumet.. MBL Jeg selger de dørpanelene. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 bedre sent en aldrig..:) har ikke hatt pc før nå!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 er da ikke så vanskelig å lage noen dør greier å ha høyttalere i da, kommer jo litt ann på hvor pent man skal ha det, og om det skal se orginalt ut men..... lagde nå disse her i gamle golfen min jeg, syns di funket helt fint egentlig :) Hadde planer om å ha strykemerke med "Pioneer" ved siden av, men ble aldri gjort før jeg solgte bilen Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jijohans Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Zetec: du har PM..:) Siter http://www.rms-racing.no http://www.sommertreff.no Takk til: -Rydning Bilteam- -NordicMotor- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg