C0bra Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Har fått meg ny spiller nå, Pioneer DEH-P7600MP. Denne har såkalt OEL display, og det skal etter hva jeg har lest gå an å legge til andre bilder på dette displayet. Jeg lastet ned et program fra bilradiospesialisten.no og noen bakgrunner(filmer og bilder) lastet også ned noen bakgrunner fra pioneer sine sider. Etter hva jeg har forstått så skal jeg bare brenne disse filene ut på en cd også stappe den i spilleren så skal den fikse resten. Men jeg får ikke opp noen nye bilder:mad: Gjør jeg noe feil eller? Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtouz Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 funker på 7500 serien rett fra cd , nyere modeller en egen dings :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by virtouz funker på 7500 serien rett fra cd , nyere modeller en egen dings :( det trodde jeg skulle fungere.men der fikk jeg problemer..fikk det ikke til å installere seg. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet September 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Får vel dra ut på bilradiospeialisten en dag med bilen og høre om de kan gjøre det for meg.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg