magle23 Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 4 stk "Image" felger (4x100, 7,5x16 ET35) med Dunlop 215/40-16 dekk selges. 3 er strøkne, den på bildet har vært litt borti fortauskant. Mønsterdybden er bra, holder hvertfall en sesong til. Pris 4000 ved henting i nittedal, akershus. Send pm ved bud/spørsmål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magle23 Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magle23 Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Fortsatt tilsalgs grunnet useriøs kjøper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 hvor mye skal du ha for de,? jeg skal ha de på en golf 2.så de passet bra til din cab. bor i olso men er i militæret akkurta nå, skal til trondheim... har perm dekommende 10 dager fra i morgen. er veldig int. håper på rask svar mvh Eskil Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 du har pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magle23 Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by magle23 Fortsatt tilsalgs grunnet useriøs kjøper. Heisann, jeg er litt interessert, men vil helst kjøpe de uten dekk da jeg ikke får plass til 215/40-16 dekk i mine hjulbuer, men må istede ha 195/40-16...?! Hva vil du isåfall ha for felgene alene? dekkene jeg skal ha koster i seg selv rundt 5000,- så jeg kan ikke betale så altfor mye da jeg for tiden står uten arbeid. Har heller ikke bilen hjemme nå, så kan ikke hente med det første, men kan kanskje ordne noe etterhvert! Hvor ligger nittedal i forhold til oslo (sentrum)? Jeg bor selv i asker! send gjerne svar over mail: wiggoc (alfakrøll) online.no takk mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magle23 Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 selges kun med dekk. gidder ikke pese med å få de av, har heller ikke bruk for de. sorry. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 nei nei, men det var jo litt kjipt da.. sikker på at du ikke vil selge de uten dekk? skal du gå opp i dekkdim siden du ikke trenger dem? men hvor langt er det fra Asker til Nittedal....er ikke så god på geografi rett og slett.. :P takk mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magle23 Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Nittedal er 20 min nord for oslo. Kjører ikke med 16" felger lenger, derfor har jeg ikke bruk for dekkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Ok, men er det noen andre som har vist interesse for disse felgene? Med andre ord; er det noen som er på nippet til å kjøpe dem for gitt pris? Send meg gjerne mail istede, slik at vi kan mailes som er mye enklere for meg(og kanskje deg også?)! takk Mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anda Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Jeg var også veldig interessert men selgeren virker ikke overivrig til å selge Hadde han sagt ja til 3500,- hadde de hjula vært mine for lenge siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 hehe, nei det er ikke alltid like lett å ta farvel med de gode gamle felgene sine, men kan jo være litt mer ivrig da.. mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 du får valse opp litt da vettu.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magle23 Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Selges for 3500 ved henting ut denne uken. Mail magle23@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg