k-re Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Skandinavias eneste VeilSide Spyder vurderes solgt til fordel for nytt prosjekt. hbo 270.000 Se http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=543292 for mer informasjon, eller send meg en melding. SOLGT!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k-re Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Kan ta billigere bil, helst noe morsomt, som delbetaling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 du tar en gt4 carlos sainz du da? 92mod med ca 250hk... Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k-re Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Ganske heavy forsikringspremie på en GT4 da, den er jo enda dyrere enn den jeg har.... Dyrt å ha bil i Oslo :( Kan du sende meg litt info/bilder på bilen? Hva hadde du tenkt deg prismessig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 det er ikke så dyrt å forsikre gt4. jeg bor ved jessheim er ikke langt fra oslo det. jeg tor jeg vil ha 155000kr for den. boostcontroler, 3" downpipe, turbotimer, helt nytt momo trek R ratt, hks f-con styreenhet, hks luftfilter og hks fuelcut. mye fåkostet. du kunne kansje fått 100000kr i mellom. hva er mailadressen din??? skal sende bilder. hvist man kjøper resten av effektannlegget sier de på ts-ogn at man har 270hk. ved kjøp av en ct20b turbo har man 300hk.(koster 5000kr for turboen brukt) Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k-re Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Meld flytting til Oslo, så få du se hva forsikring koster..... Du får sende meg en e-post, så kan vi diskutere litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Litt off topic: Men du skulle lakkert'n samme farge som han som kjøpte skjermene dine osv gjorde med sin ;) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k-re Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Jeg fikk hvertfall en lakkerer til å gjøre det, og brukte skikkelig lakk. Sprayboks-lakking er ikke helt min greie :) Men ja, skal bli gøy når Kjetil får bilen sin til å gå skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k-re Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Vintern nærmer seg med stormskritt, og jeg hadde håpet å slippe å ha to biler... Bilen kan gå for et fornuftig bud over 250...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 det er ikke lett å selge sånne biler rett før vinteren detsverre. Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k-re Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Du har ikke fått solgt din enda du heller med andre ord? Hvis jeg ikke har fått solgt innen snøen kommer så setter jeg den bare i garasjen til våren. Enklere å få solgt cab da... Gidder ikke selge den til gi-bort-pris heller, taper nok penger på den som det er.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 nei. har ikke fått solgt den! vist den ikke blir solgt innen 3 uker settes den på låven. gidder ikke kjøre den i vinter. selvom det frister. alt for mye salt å drit. Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k-re Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 God plass på låven eller? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 sorry. har ikke det. det er låven til en kompis. det blir helt fullt der med bilen min...... Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k-re Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Hehe, var jo verdt et forsøk :) Må nok finne meg noe nærmere uansett, blir litt langt å løpe helt til Jessheim med balltre hvis alarmen går.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg