acoupe Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 hei ! Jeg har en RS4 frontfanger til en audi coupe som skulle vært montert. Den er ferdig tilpasset, så det som står igjen er å lage fester og montere den. Så det jeg lurer på er om det er noen i oppland helst i nærheten av Lillehammer som er interessert i å lage fester og montere fangeren for meg ? (mot betaling) Grunnen til at jeg spørr er at det ikke er at jeg ikke kjenner noen som tar på seg litt svart arbeid med glassfiber front, så jeg må isåfall gå til er verksted jeg vet om hvor jeg sikker må betale 1-2000,- for arbeidet, noe jeg er lite interessert i. Så er det noen som er interessert i å hjelpe meg ? mvh stian ps! ikke slå meg hvis jeg posta på feil sted :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Ring 901 28719, og snakk med Lars Morten. Holder til på Hadeland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 takker, skal kontakte han ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Er det ikke fester osv på denne da? hmm.. Dette var en dietrich frontfanger? Jeg hadde jo det på audi 80`n min. Fikk da på den. Kan jo ta en kikk på den en dag jeg hvis du vil det.. så skal vi da klare å få den på tenker jeg. :) Meeeeen..akkurat nå er jeg jo uten bil. Vannpumpa må byttes. Og så skal bilen selges. Men må vel klare å komme meg til lhmr på et vis. Vil ikke tro dette er så mye hokus pokus egentlig. (Hvis jeg husker helt hvordan det var på gamlebilen da..;) hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg