Udrugn Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Bak i bilen til en kammerat sitter det en Alpine V-power forsterker på ca 340w. Den går til to stk 6x9" og to 2x12" bassere. Han har spilt med annlegget siden starten av juni. Plutselig så stoppa det. Er kun lyd foran. Alt som er kobla til forsterkeren er stille. Har sjekka sikringer, og alle kabler for dårlig kontakt, men finner ingen god løsning. Noen som veit hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by Udrugn Bak i bilen til en kammerat sitter det en Alpine V-power forsterker på ca 340w. Den går til to stk 6x9" og to 2x12" bassere. Han har spilt med annlegget siden starten av juni. Plutselig så stoppa det. Er kun lyd foran. Alt som er kobla til forsterkeren er stille. Har sjekka sikringer, og alle kabler for dårlig kontakt, men finner ingen god løsning. Noen som veit hva det kan være? Sjekka at det er spenning/strøm på remoten ? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 litt offtopic, men det er vel litt lite guffe for å drive to stk 12" og 6x9"? Mål deg frem med ett multimeter, finner fort ut defekten Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Udrugn Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 det skulle vist være nok i følge karen på tv-boden. Og spiller høyt nok for oss.. hmm ska sjekke om det går strøm der ja. Hva er et multimeter? har ikke peiling på sånt jeg se.. klarte bare å sette det inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
`ghost^ Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 multimeter for du låne fra han karen på tv-boden, kan godt tenkes at han kan måle seg frem til feilen for deg også.. mista all lyden fra forsterkeran mine i sommer, de skrudde seg på, men null lyd... sleit lenge med å finne ut hvor feilen lå, skjekka alt av kabler osv, men..alt så helt ok ut.. til slutt prøvde jeg bare helt enkelt å bytte jordingspunkt, og da funka alt strøkent.. viste seg at det kun var bittelitt fukt rundt jordinga, så forsterkeran gikk inn i sikkerhetmodus... Siter <-------------------------> 1991 mazda 323f 1.8 w/200a kick azz alt from dom Sony CDX-M9900 JBL GTi Component set (C608GTi) 2 x 12" Rockford Fosgate RFR-3112 Rockford Fosgate 1501BD Rockford Fosgate 1051S <-------------------------> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg