Pater Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 er det mye jobb med å bytte ut dashbordet i en 2'er golf til et 3'er dashbord? mye tilpassing? må man da bytte alt av ledningsnett å slik også? noen som har noen bilder av dette? eller kanskje en guide på jobben? :P Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 http://www.pocketrocket.ca/mk3_dash.html Her står det litt og med litt bilder(små), så vidt jeg vet trenger du alle brytere, speedometer og ledningsnett til dette. Speedometerwire/ledning med en "klump" som sitter på gearkassen (omformer fra wire til elektrisk) Jeg vet du må kappe og sveise på noen rammer fra mk3 men jeg har ikke gjort dette selv.... Ps. mk3 dashboret er litt bredere en mk2 så du må også kappe dette litt til... Hørt det er en del jobb!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Man må kappe til rundt a-stolpene, og mot vinduet i fremkant...ikke i bredden. Har prøvd med mitt inne i bilen, bare for å sjekke i bredden...går greit. Blir forhåpentligvis å få det i iløpet av høsten, skal lage en write up. Satser på å få brukt både tilt-funksjonen på rattstammen og blinklys- og vindusviskerspakene. Trenger et hanskerom...da jeg ikke har bruk for airbag...kan kanskje legge opp ei lunte til den-så kan jeg tenne på hvis jeg ser det går "åt skogen"....:D Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 tilt funksjon på Mk3 dash? fra hvilken modell har du dette dashboardet? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 tilt på rattet/stammen :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 er ikke det på min GL :( fra VR6 eller GTi det da? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by mono er ikke det på min GL :( fra VR6 eller GTi det da? er det på min gl. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 how rude! :rolleyes: Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by mono how rude! :rolleyes: Hehe, hmmm.. har någe så eg o på 3'en:op Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by mono tilt funksjon på Mk3 dash? fra hvilken modell har du dette dashboardet? et fra en 93 gti 8v pluss et fra en 94 Vento tdi...så har jeg litt å gå på om noe skjærer seg:) Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Har du et komplett dash til overs sa du? :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Njaa, egentlig ikke...mangler noen brytere pluss ledningsnett. Blir å smelle inn gti-dashen med ledningsnett og sikringsboks, og speedo. Vento-dashen blir reserve om jeg kapper feil, eller noe. Beste er nok å få plukket ut et HELT komplett et. Om noen med mk3 er interessert i å bytte hanskerom mot pass.airbag er det bare å skrike ut! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg