jandersen Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Så er billederne taget og bilen adskildt, så nu skal der laves rust :) Søger stadig hjælp til styling til bilen..... Billeder kan ses her http://volvo460.homepage.dk Mvh Jesper Andersen :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 oioi... sikker på at du ikke skal finne deg et annet eksemplar å fikse opp? den rusten der forsvinner ikke av seg selv, er nok MYE arbeid å fjerne den. var rust mange skumle plasser også :( ser ut som det er rustet så mye at det ikke er så enkelt å kjøpe nye hjulbuer å sveise på.. dørene er det bare å bytte med en gang. ser litt ekkel ut den rusten inni ved dørfestet... håper du får det til da :) hadde vært kos med flere oppdaterte bilder! se åssen jobben går er alltid morro :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jandersen Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Ja det er et stort projekt :) men nyder at lave så store projekter, jeg lavede en Opel Vectra sidste vinter og det blev et vellykket projekt så mon ikke dette også gør hehe.... Jeg har købt en tysk importeret 460´er igår som jeg bruger døre og diverse fra, desuden bliver den lavet om til den nye model. :cool: Billeder bliver opdateret løbende... Godnat herfra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Det blir spennende å følge med videre på dette prosjektet. Håper du tar litt bilder underveis i prosessen! Et lite tips: På projektsiden din, lag side 2, side 3 osv. når du laster opp flere bilder, for da slipper man vente så lenge på å laste opp de gamle bildene :) (har ADSL men bildene er ganske store) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrico Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Ja, så ut som litt av et prosjekt det der, så lykke til :D Blir spennende å se. Hvordan motor er det i den? Har du planer om å gjøre noe med den? Siter '99 Saab 9-3 2.0t x'94 Volvo 460 (2.0l) x'89 VW Corrado g60/Turbo x'93 Volvo 460 (2.0l) x'85 Volvo 240 (2.3l) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Du får ha lykke til med prosjektet. Keep us posted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jandersen Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Desværre er jeg nødsaget til at stoppe projektet. Jeg har søgt nettet i over en måned, kontaktet op til flere stylingsforretniger men uden held, derfor vil jeg stoppe her indtil jeg engang får heldet med mig.. Som sagt mangler jeg styling til for og bag kofanger. Der bliver lagt billeder at den nye 460 TD som jeg købte forleden, desuden syntes jeg lige at i skulle se mit vinter projekt som jeg lavede sidste år af min Opel Vectra. Billederne ligger på hjemmesiden.. MVH Jesper Andersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Det var synd å høre at du stopper prosjektet. Håper du får mye skov med TDen då. Du har nå Turbo i den ihvertfall så du kan jo trimme den litt for å få litt mer futt i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg