krt_ Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Noen som vet om man kan lever dekk på felg gratis på skrapdungen? Jeg har 4 lite brukt vinterdekk på stålfelg liggende å tar opp plass. Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 dekkforhandlere er vel pliktige i å ta disse inn.. er en grunn til at du betaler 'miljøgebyr' når du handler dekk - da skal du jaggu få valuta for avgiftspengene også! :) I Oppdal er det vel Dekkmann som er 'hovedforhandler', og alle de andre verkstedene leverer dekk til disse som igjen bestiller retur til en eller annen miljøstasjon som fikser slikt avfall. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narmacil Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Da vi skulle levere masse stålskrap fra jobben på gjenvinninga her i Bodø hadde vi med noen felger, med og uten dekk. Svina ville ha 500,- for hvert hjul.. Siter -70 Camaro -427 cui Big Block -TH400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 hm. jeg får høre med den lokale skrotnissen ;) Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Kast det ut i skauen :D Du betaler jo flere tusen i miljøavgifter m.m, så da får du få valuta for pengene gjennom å berike jordmangfoldet i skogen med litt snacks ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Ja og hvem er det som må betale for å få ryddet opp i svineriet? Nei, vi har så mange gode returordninger her i landet, så det burde ikke være noe problem å kvitte seg med dekkene på en OK måte. Gjør som Hawkon sier du Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 haha.. trur nok ikke jeg tar sjansen på det.. :rolleyes: Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Har du tenkt over at vi betaler miljøavgift når vi kjøper dekk. Men når vi skal kaste det samme produktet på dynga må vi fanken meg betale flere hundre kroner for dette også ( i Bodø tydeligvis 2000kr for 4 dekk )! Logikken er mangelvare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg