Dimnar Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Satt inn frontsett i bilen min igår (Alpine type r 6 1/2") ... magneten var litt for stor for den orginale rammen (merk; beskytelsen bak var i veien for magneten )så jeg saget av litt så nå stikker magneten et par mm ut fra den.. hmm. ...satser på dere forstår dette....det jeg lurer på er kan det bli noe vann skader eller noe på høytalerene nå?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Hvorfor ikke bare bygge litt ut istedetfor å presse inn? Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimnar Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 mer arbeid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra rockford Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 garanter at det blir vannskader.... spolen kommer til å ruste fast. når det regner renner det masse vann ned inn i døra di.... Vinterstid slås det kondens i døra (minusgrader ute,starter bilen og det blir plussgrader inne i bilen) BANG å du har vannskader. trust me! har gjort det samme kukstykket sjøl....men har jo lært av det så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by Dimnar mer arbeid... Arbeid adler mannen & arbeit macht wasserschadenfrei... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg