krusty Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Nå her jeg hatt det problemet en stund at starteren ikke vil slå inn.. Skjer ingen ting innimellom når jeg prøver å starte bilen.. Men når jeg kobler på batteri laderen starter den med en gang.. Har nettopp bytta hele ledningsnettet og ny motor.. Så håpet dette problemet skulle forsvinne.. Men nei da.. Kan det være batteriet? Får nemlig hørt på musikk i en god stund uten å starte bilen.. Et annet problem er at tomgangen er 4000 rpm noe som er en smule høyt. Hva kan det være? Falsk luft et sted? Feil kobling ev ledninger? Rør? Dette gjelder en pug 405 mi16.. Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 dynamoen, batteri?.. tomgangsskrue ? kjøp startgass å prøv... å se etter falsk luft btw.. startern er nok ikke død siden det ikke skjer noen ting. vanligvis er det innslaget som er ødelagt og du hører bare motoren gå rundt... viss du har lite batteri skjer det somregel ingenting med starteren siden den trekker MØØØE strøm Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krusty Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Takk for det.. Mn den starter når jeg setter på laderen, Men virker rart. Fordi starter og alt er også nytt.. Hvordan ser jeg om den suger falsk luft?? Skulle vært rart om det er samme feil på denne motoren.. Tror ikke det er noen standard feil som pleier å skje heller egentlig.. Siter 1991 peugeot mi16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Vist den starte når du kobler på batteri lader kann de tyde på at batteriet har lite strøm.. Ta et volt meter og koble det til batteriet å starte motoren da skal ikke stømmen bil under (10,2 Volt) Vist den gjør det bytt eller ladde batteriet. - Sjekk om du har vann på batteriet - Om syrevekten er rett Dynamoen skal ladde med ca. 14.5 volt Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 er nok ikke starteren.. man skjekker om den trekker falsk luft ved å la motoren gå. så sprayer du der du tror det kan være lekasje så vissvmotoren ruser seg opp er det lekasje.. jeg holder en knapp på dynamoen eller batteriet Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg