Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i nytt stag under bilen?

Ranger emnet

audifanatic

Anbefalte innlegg

Jeg er litt keen på å bytte ut det staget som er ved forstillinga, til noe litt bedre og med nye foringer, er det noen som veit hvor jeg kan henvende meg for å få tak i det?

Er det noen som har noe erfaring med hvordan kjøre egenskapene blir og om det virkelig er verdt det?

bilen er en Audi 80 1986mod 1.8l sedan. (se på avatar)

Henrik

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket stag? Stab-staget? Om foringene dine er slitt, tror jeg du vil bli fornøyd med å bytte de. Koster ca 30 kr per stk på møller. Noe særlig ut over det tror jeg faktisk ikke bilen din trenger, da det ikke er de største kreftene som skal håndteres. Bytte av foringer på bærearmene og opphengskule, kan også gjøre bilen din bedre å kjøre. Om demperne er slitt bør selvfølgelig de skiftes ut, og skal du senke så MÅ de skiftes.

Jeg tror faktisk du vil bli ganske fornøyd da jeg :)

PS! jeg vet at dette var helt off topic i forhold til å bytte stab-stag, men jeg tror å bytte disse delene (som du uansett bør bytte om du skal ha "optimale" kjøreegenskaper), vil gjøre at du ikke trenger å bruke penger på stabstag under bilen.

mvh

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente det under foran, veit ikke hva det kalles på bilspråket da jeg ikke har utdannnelse innenfor bilfag.

Jeg har allerede senket bilen 40mm og satt på Monroe Reflex dempere på bilen, merka litt forskjell, men dette er bare en midlertidig løsning.

takker for svar.

Henrik

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider