Skillz2k Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Har mistet telefonen inn i hva som virker 2 lufte kanaler under setet foran. Skulle prøve å lirke den ut men endte opp med å dytte den helt under. Nå kjenner jeg at mobilen vibrerer under teppet på gulvet foran, akkurat under setet. - Hvordan kommer jeg til under der og hva må til for å opp teppet. Bilen er en E36 sedan. 94" Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Først og fremst - well done!! Uflaks med den.. For å få ut teppet må du fjerne listene langs nederkant døråpning, ta ut setene, ta ut høytalerdekslene og fothviler, deksel oppunder dashbord og deksel midtstolpe. Mao en hel del timer jobb.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Neida, det går fint. Skru ut setet (4 skruer) Fjern sidelista. Så fjerner du høytaler deksel og fothvilern. Ut med matter. Da har du hele teppet cleant.. Teppet kan du bare løfte opp :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Du klarer ikke å skvise telefonen ut mot døra da? kan vel være du får tak i den med å bare løsne lista da.. Men ved nærmere ettertanke så er det jo ikke mye jobb å løsne alt. Så får du sjekka gulvet med det samme og ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Høres nesten ut som om damen bare må få ny telefon og så kan jeg skyrte på meg at bilen har innebygget telefonen når jeg skal selge den :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg