fotojan Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Selger en 1989 modell Golf GTI som er fullstendig ribbet innvendig utenom dasjbord. Har satt på trommelbremser bak da jeg selv trengte skivene til et rcn prosjekt men motor, gir mm. er urørt. Dørene er byttet ut så det sitter gamle type dører på nå og som sagt ikke noe interiør. Motoren er den store GTI motoren uten mekanisk innsprøyting og bilen har gått i underkant av 200 000 km. Selges som den står for Kr. 4000 Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Er bilen i kjørbar stand ? er det mulighet for innbytte av bil? Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 En ribbet bil er sjelden kjørbar og heller ikke denne. Bilen er imidlertid trillbar. Inbytte er jeg ikke interessert i da jeg selger bilen på grunn av plassmangel. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Har fått PM om bilder, men får ikke svart på grunn av at jeg sliter med et virus. Skal forsøke å få lagt ut noen mandag Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 ja legg ut noen bilder ! ;) Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 .. og mandagen går, men får ikke lagt ut noe i dag heller. Er noen interessert er det bare å ringe på 91334103 og bilen står i Drammen. Mvh Jan Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg