maccx Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Ærlig talt!!!! Da jeg sto opp idag å gikk ut for å hente posten, så jeg at noen har vært å ståjlet blinklysene på Audin min. Bilen står et stykke inn på en gårdsplass 1 m fra huset og vinduer. Hvem gjør noe slikt?? Hvis noen vet noe om Audi lykter til en S2, i nordstrand/bekkelags område, så si ifra; så jeg vet hvem jeg skal besøke med et balltre. Siter 1991 Audi S2 - [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by maccx Ærlig talt!!!! Da jeg sto opp idag å gikk ut for å hente posten, så jeg at noen har vært å ståjlet blinklysene på Audin min. Bilen står et stykke inn på en gårdsplass 1 m fra huset og vinduer. Hvem gjør noe slikt?? Hvis noen vet noe om Audi lykter til en S2, i nordstrand/bekkelags område, så si ifra; så jeg vet hvem jeg skal besøke med et balltre. Bestandig synd når noe blir stjålet, men dette var nesten litt morsomt da.. Stjele blinklys liksom? Ikke no skader ellers på bilen eller? Lykke til med å finne syndern foresten :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Er sånne som sitter i S2 fanger. Noen som skal selge tilsvarende? Evt. sett noen mistenkelige folk i Audi på Nordstrand? Lysene som er stjålet kjennes igjen, så ser jeg de som har stjålet lysene, kommer ikke bilen deres til å være kjørbar lenger... Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maccx Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Kjørte bilen på jobb å så nå at, sidedøren er åpnet å de har forsøkt å ta anlegget. Hvorfor de ikke tok det vet jeg ikke. Siter 1991 Audi S2 - [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Bestillingstyveri på blinklys?.. Merksnodig at når de først har kommet seg inn ikke tar noe inni bilen.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by MacSi Bestillingstyveri på blinklys? Tyder på at det er noen som har hatt bruk for akkurat det på sin egen bil.. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg