Mats`ern Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Jeg vil ha tak i all mulig rå film fra ALLE mulige treff i år.. noen som har slikt .. mulig jeg kan snekre sammen en film :) alt jeg kan få som er på mini-dv hadde vært fint. hele ladet går bra.. sender filemen tilbake når jeg er ferdig med de. Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 jeg har en rimi pose full av fulle dv kasetter... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 har allerede snerkra sammen et lite sammendrag av det som har vært i år... kan sende deg det....blir ikke på dv-kasett da men;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by Pudding jeg har en rimi pose full av fulle dv kasetter... Lån meg dne a :D Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 BTW, wohier ist das Poddin' DVD?? Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by KeLoN BTW, wohier ist das Poddin' DVD?? hmm.. jeg kanke tysk jeg.. men tror jeg skjønte :P Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by KeLoN BTW, wohier ist das Poddin' DVD?? Bedre å komme som julekvelden på kjerringa, enn som streetmeet på Matsern så vi venter med å diskutere ting til de faktisk foreligger ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Greit, greit.. Jeg bare kom på at du sa at det var mulighet for at det kom en DVD.. Men uansett.. Back to topic then :) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg