Gå til innhold

Metropolis

Ranger emnet

GhostGoose

Anbefalte innlegg

Sitat
Originally posted by Mats`ern

metropolis var ganske skuffende jah..

Noen som la merke til noen Sølvfolk?

jeg, HiiP og Kroken var i abr overkropp og var sølvmalt :D

hehe så detta var dere altså???

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Originally posted by Mazda323F

hehe så detta var dere altså???

Det er dem ja !!! men det var ett bra party !!! bare synd at det ikke var 18års grense !! :( og den ene hallen var så inni granskauen stor !! det er jeg ikke sikker på om jeg likte helt.

det rommet med 18års grense var passe stort. men det 16års rommet var AAALLLTTT forstort.... ! :rolleyes:

men alt i alt. for meg over 18 var dette gromt !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrangørene av dette partyet var de samme som arrangerte Futuredome ifjor. Da var det samma briefinga med at festen skulle holde på te 0500 (dette året 0600).

De som er fakta, er at purken avslutta 0230 ifjor, og 0330 i år. Ikke arrangørens feil, men politiet sin "feil". Sikkerhet er et nøkkelord her. Greit nok egentlig.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være kranglete men jeg jobbet på futuredome og hørte en annen historie angående stengetiden.

de hadde reklamert med stengetiden før tilatelser var i boks og regnet med at de fikk tilatelse frem til søkt tid.

oslo komune som bestemte det hørte jeg bla fra polisen.

sier det jeg mener

mener det jeg sier

si din egen mening eller hold kjeft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du jobba på Futuredome, så har selvfølgelig du mer informasjon enn det jeg har :)

Men det er jo egentlig det samme om det var politiet eller Oslo Kommune som bestemte det. Kjipt er det nå uansett :rolleyes:

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider