Turbo havari Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 E det nokon som kan hjelpa meg med kvar ein får tak i bakluke uten infelling til skilt/ att sveist? (Slik som den i lottoreklamen.) Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 dere å finne fram sparkel og lakk det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 hei. er bare å sveise på ei metallplate over der og spakle og pusse, for så å lakkere over.. ELLER du kan kjøpe bakluka herfra .. er litt dyrt, men men... jeg skal sveise det der selv. blir bedre... her er bilde av noen.. Skal ha samme greiene selv.. Men, må se om jeg kan få noen til å plastsveise bakfangeren min.. å hekkskjørt bestilles vel snart.. får se Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet November 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 E faen som mykje arbei å sveise å sparkle atte det gaddar eg ikkje! Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 det er vel ikke så mye arbeid er det? har du prøvd? hører alle sier det er ganske lett.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 tror nok ikke det er så lett for en som ikke har så mye erfaring med sveising Jonte..? vansklig og få det helt smooth/glatt og uten "rugler" hvis ikke du er stø med sveising/sparkling og pussing..men får jo se åssen din blir da :D kan jo hende det ikke er så mye stress...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet November 29, 2002 Rapporter Share Skrevet November 29, 2002 Sveisinga er vel ikke det værste men sparklinga er det værre med. Vanskelig å få det jevnt, jeg har sveiset igjen hullet til visker/spyler på bakluka mi men å få det jevnt med sparkel var nærmest umulig. Jeg sparklet og slipte i flere uker uten att det ble jevnt, så jeg ga opp Det synes ikke så godt på avstand ;) PS. Ikke bruk vinkelsliper når du kutter ut metallet i bakluken, det er veldig lett for at metallet slår seg. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg