kjetilino2005 Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 er det noen som aner om hvor jeg kan kjøpe en turbo og en turbo manifold til 240en min??? svar gjærne...kjetil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 turbomanifold og turbo har jeg, men vet ennå ikke om jeg skal selge allt som et kit med IC og dyser også. Ny\bytteturbo får du hos GIK turboservice. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Jeg har en strøken T03 turbo med manifold til 240 til salgs. Jeg har også en ødelagt T03 med manifold, men eksosdelen er hel. Må hentes i Bergen. Originally posted by kjetilino2005 er det noen som aner om hvor jeg kan kjøpe en turbo og en turbo manifold til 240en min??? svar gjærne...kjetil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilino2005 Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 til nox hva skal du ha for kittet i så fall??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilino2005 Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 til old volvos never die... hva skal du ha for manifolen på den ødelagte t 03en din??? og hva skal du ha for den ikke ødelagta t 03 + manifol??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 kittet som da er innsug med dyser fra FK, eksosmanifold med turbo(mangler wastegate) og IC (enten org volvo eller fra audi S4) skal jeg ha 3500. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Du får komme med et bud på begge deler. Vet ikke hva en 240 manifold er verdt, men 940 manifoldene ligger vel på 1000-1500kr. Originally posted by kjetilino2005 til old volvos never die... hva skal du ha for manifolen på den ødelagte t 03en din??? og hva skal du ha for den ikke ødelagta t 03 + manifol??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg