bidz Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Sikkert mange av GT3 folka her på forumet som har tips om bra bil-oppsett for endel spesifikke biler osv. Både når det gjelder grip og drift. Del erfaringen! :) er spesielt på utkikk etter pervo-oppsett på følgende biler: Nissan Skyline GT-R VspecII R34Toyota GT-One (TS020) Tommy Kaira ZZII Viper GTS-R Team Oreca RUF CTR2 RUF RGT Zonda C12S RX-7 LM Race Car CLK Touring Car Vertigo Race Car Audi S4 PS! er hovedsakelig interessert i grip oppsett.. men drift oppsett er jo også kule og ha :) Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eurofighter Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 hmmmm....... jeg er med jeg når jeg en gang begynner og teste ut mye, men akkurat nå for tiden så kjører jeg pga penger og masse biler........men jeg kan kansje poste oppsettet mitt på Lancer EVO VI GSR TME, for jeg har ikke helt originalt oppsett på den......min går bra og har bra grep :) Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet November 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 Ingen som har no konge oppsett på div. biler? isåfall, noen som har url der det f.eks. er lista opp endel gode setups ? :) Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet November 27, 2002 Rapporter Share Skrevet November 27, 2002 14-16 fjærer fremme 12-14 bak bound/rebound 6-7 camber 2.0 fremme, 1.0 bak stabilisator 4 Grovt sett hva jeg bruker på det meste av biler. Sjekk på de ferdigrigga racingbilene hvilket oppsett det er, og prøv deg frem med lignende! Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Oki Hadde vært fint med litt info om hvordan du skal stille inn LSD-Controlleren på FWD/RWD/4WD biler,disse står urørt hos meg nemlig,har ikke peiling på innstillingene av disse,prøvde meg litt på GT2 men bilene ble bare helt ræv så jeg har skippet å justere på dette. Ps. det er ikke så viktig med nøyaktig innstilling til hver enkelt bil men det hadde vært greit med en liten pekepinn på hvordan jeg skal begynne så kan jeg finne det ut derifra til hver enkelt bil. Greit å kunne prøve seg litt frem også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Originally posted by turbotrille Oki Hadde vært fint med litt info om hvordan du skal stille inn LSD-Controlleren på FWD/RWD/4WD biler,disse står urørt hos meg nemlig,har ikke peiling på innstillingene av disse,prøvde meg litt på GT2 men bilene ble bare helt ræv så jeg har skippet å justere på dette. Ps. det er ikke så viktig med nøyaktig innstilling til hver enkelt bil men det hadde vært greit med en liten pekepinn på hvordan jeg skal begynne så kan jeg finne det ut derifra til hver enkelt bil. Greit å kunne prøve seg litt frem også Det er det samme som diffbrems, Klin til.... Stram opp.... 60% Rompa på bilen skal ut.... Dette er såklart hvis du skal drifte På 4wd Så tar du 30% foran og 60& bak, så ligger vi siiiiiidelengs gjennom svingen(e).... Slik http://www.el-loco.net/~majiik/DriftGrandimo/drift_grandimo.mpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eurofighter Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 takk for tipset........... :) foresten, noen som har klart en piruett MIDT i en sving OG komme ut av den vellykket?? :) Siter Beware of mah LEET sig :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Inge Lindviksmoen Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Originally posted by Eurofighter takk for tipset........... :) foresten, noen som har klart en piruett MIDT i en sving OG komme ut av den vellykket?? :) Hørtes vrient ut.... det må jeg prøve:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg